nieuw

hallo allemaal,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Linda, 26 jaar, mama van Charlotte(2,5) en getrouwd met Marijn. Vanochtend hadden we onze positieve test in onze handen. We zijn helemaal blij. De tweede....eindelijk na lang wachten. We hebben het eerst door omstandigheden een jaar moeten uitstellen en nu na 6 maandjes klussen is het dan (al) raak.

Ik ga even lezen hier en jullie leren kennen en dan zal ik snel weer schrijven.

gr Linda

Hoi Linda,

Welkom bij de club en natuurlijk gefeliciteerd. Leuk hoor! Het wordt behoorlijk druk hier op het forum hahaha. Gezellig zeg.

Geniet er maar van meid.

Groetjes Petra

Ik stel me binnekort wat beter voor, omdat ik verwacht dat anders (zwangere)familie/kenissen het anders via het forum te weten komen dat wij zwanger zijn!!!. Wanneer vertellen jullie het eigenlijk?

quote: walram reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 22:22:14'));

Ik stel me binnekort wat beter voor, omdat ik verwacht dat anders (zwangere)familie/kenissen het anders via het forum te weten komen dat wij zwanger zijn!!!. Wanneer vertellen jullie het eigenlijk?

Hey Walram,

Wij gaan het pas vertellen als we 12 week heen zijn. Want stel je voor gaat het mis (wat we niet hopen natuurlijk) dan vindt ik het ook sneu voor de opa en oma's die er dan al helemaal aan gewend zijn.
Maar ja anderen zeggen dat je het ze wel moet vertellen dat, als het mis gaat, dat ze het dan ook weten.
Dus het is een keuze waar je je zelf lekker bij voelt.
Het lijkt mij gewoon leuk om met een foto van de echo naar de familie te gaan.

Gr .Charlotte

Terug
Bovenaan