nieuw

quote: Charlotte_26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 22:28:05'));

quote: walram reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('11-12-2007 22:22:14'));

Ik stel me binnekort wat beter voor, omdat ik verwacht dat anders (zwangere)familie/kenissen het anders via het forum te weten komen dat wij zwanger zijn!!!. Wanneer vertellen jullie het eigenlijk?
Hey Walram,

Wij gaan het pas vertellen als we 12 week heen zijn. Want stel je voor gaat het mis (wat we niet hopen natuurlijk) dan vindt ik het ook sneu voor de opa en oma's die er dan al helemaal aan gewend zijn.
Maar ja anderen zeggen dat je het ze wel moet vertellen dat, als het mis gaat, dat ze het dan ook weten.
Dus het is een keuze waar je je zelf lekker bij voelt.
Het lijkt mij gewoon leuk om met een foto van de echo naar de familie te gaan.

Gr .Charlotte

Hoi meiden,

Wij hebben het wel verteld aan de mensen wie we het vertellen willen. Ik ben bij de meeste mensen een open boek en die zien of merken toch wel wat aan mij haha, ben veel te blij gewoon. En tja...dat het binnen die 12 weken mis kan gaan....het kan daarna ook gewoon nog misgaan. Ik bekijk het zo, ik ben NU zwanger, waarom zou niemand het mogen weten? Als het misgaat weten ze tenminste waarom ik dan verdrietig ben! Anders moet je achteraf gaan uitleggen dat je zwanger was en dat vind ik ook weer niks. Geniet van jullie zwangerschap en wanneer iedereen het verteld is natuurlijk gewoon een keuze waar je jezelf idd prettig bij moet voelen.....wat mij betreft schreeuw ik het van de daken hahaha.

Liefs Petra

Ben bag dat ik het ook niet lang voor me kan houden, want ik ben ook een open boek wat dat betreft. De Kerst vind ik wel een leuke tijd. Hoef je geen cadeaus te kopen....Hahaha. Van mijn eerste heb ik het rond week 7 ook al aan iedereen vertelt en ben nu 5 weken. Dus komt overeen.  

Groetjes

He Hoi,

Leuk weer eentje erbij. Gefeliciteerd. Ik ben zelf ook zwanger van de tweede. Ben benieuwd hoe het straks zal gaan met een kleine en een dikke buik

Groetjes

Terug
Bovenaan