nieuw

Hallo meiden,

Omdat ik sinds gisteren ook weet dat ik weer zwanger ben en daarom weer wat ging neuzen op deze site, wil ik me ook even aan jullie voorstellen. (bij de vorige zwangerschap was ik vooral een " meelezer", eens kijken of ik daar nu verandering in kan brengen. het lijkt me in ieder geval gezellig om ervaringen uit te wisselen, vooral in deze prille periode waarin nog bijna niemand op de hoogte is van de zwangerschap).

Om me gelijk maar even voor te stellen: ik ben een mama van 31, met een zoon van bijna 3. Ik ben nu 4 1/2 week zwanger, en volgens de berekeningen 14 april uitgerekend. Ben benieuwd hoe deze zwangerschap hetzelfde zal zijn als de vorige (of juist heel verschillend), en natuurlijk ook hoe onze zoon op dit nieuws zal reageren! (hij heeft tot nu toe verkondigd dat hij absoluut geen broertje of zusje wil) (hij ziet die baby's op de creche en vindt het allemaal maar niks, maar als ik 'm ga vertellen dat ie dan ook heel veel beschuit met muisjes mag eten, dan gaat hij vast overstag!)

Groetjes,
mama van Finn

Welkom bij de club van de April-mama's! Geniet van je zwangerschap en ik ben heel benieuwd hoe je zoon gaat reageren. Beschuit met muisjes zijn natuurlijk heerlijk!!! ;)

Dank jullie wel voor de felicitaties!
@EM1984: ik ben ook super benieuwd hoe Finn het gaat vinden. Ik kan het niet laten om af en toe te "vissen", maar gister was hij resoluut: hij wilde geen grote broer worden...
Vraagje voor de zwangeren met al een ouder kind: wanneer gaan jullie het aan je kind (kinderen) vertellen? Ik wil niet dat de halve familie het al weet, met het risico dat hij iets opvangt (hij is bijna 3 dus er komt inmiddels meer binnen dan je soms zou willen). Wil het hem eigenlijk pas na de eerste echo vertellen, maar of ik zo lang kan wachten?

Groetjes!

Terug
Bovenaan