nieuw

Ik kan je daar niet mee helpen mijn zoontje is pas 13 maanden dus die verteld nog niks door. Heb het wel gezegd maar weet/denk niet dat hij daar al iets mee kan. Weet wel van mijn oppas (toen zij zwanger was had ze een dochtertje van 2,5) dat het heel snel rond kan gaan als je het vroeg verteld. Ze had het haar dochter verteld en dezelfde week nog vroegen ze bij de opvang of ze zwanger was. Haar dochtertje liep over haar buik te wrijven en zei de hele tijd ik heb een baby in mijn buik net als mama. hilarisch maar goed als je het nog stil wilt houden zou ik het dus nog maar even niet vertellen.

liefs D

Haha, ja daar ben ik ook bang voor!
Finn vertelt echt alles, maar dan ook alles wat hij meemaakt aan de juffen van de creche!
Dat wordt toch wachten ben ik bang!

Ja als je het eenmaal hebt verteld hebt aan je kindje dan weet iedereen het! ze zijn zo trots dat ze het graag willen vertellen, en geheimpjes bewaren dat kunnen ze nog niet!!!
Ik zou dus gewoon even wachten.... tot na de echo (wanneer heb je die?) dan kun je het daarna aan Finn vertellen en zal hij iedereen inlichten, of je doet hem zo'n tshirt aan met: ik ben stoer want ik word grote broer!!!!Dat zal hij vast wel te gek vinden!!! Hij draait vanzelf bij!
Wij hebben bij de tweede zwangerschap even gewacht met de oudste vertellen omdat het anders zo lang duurde voor haar ze was ongeveer 16 maanden. Nu wachten we ook even de echo af!!! En probeer ik het ook nog even te rekken! Maar zit ook te popelen om het te vertellen aan mijn 2 kids! De oudste van 4 zal het helemaal geweldig gaan vinden!

@Bowi: ja ik ben bang dat de tamtam hard zal gaan zodra finn het weet!
en nee, geheimpjes bewaren is nog heel moeilijk (papa, we hebben schoenen voor je verjaardag gekocht!! Dat is een geheimpje! whahaha)
Wachten tot de echo dan maar. Die afspraak staat nog niet. Op 7 september ga ik naar de VK. dan zullen we wel horen wanneer we een afspraak voor een echo moeten maken. Vorige keer ging het ook zo, en toen had ik een week later of zo al een echo. (maar toen stond ik ook op het punt om af te reizen naar Nieuw Zeeland voor 6 weken, dus was wel even cruciaal om nog een termijnbepaling voor die tijd te doen, vond men!)
Ach, ik merk het wel. Het heeft ook wel iets om het nu nog even voor me te houden, straks breekt de periode weer aan dat je er echt niet meer omheen kunt en dan heeft iedereen er vast weer een duidelijke mening over (' wat is je buik groot, klein, vooruitstekend, weet je zeker dat het er maar 1 is etc etc etc :)

gefeliciteerd! ik heb vorige week een positieve test .. eindelijk na 4 jaar proberen 6 iui behandelingen is het na 1 ivf behandeling eindelijk gelukt.. maar ik heb over 2 weken pas de 1e echo dan hebben we weer wat meer zekerheid.. ik ben benieuwd..een zwangerschap...

Gefeliciteerd 'mvandijk1986'. Wat ontzettend fijn dat het na zo lang proberen en behandelingen dan toch eindelijk zo ver is: ZWANGER!! Geniet ervan! Hoeveel weken ben je nu zwanger?? En wanneer uitgerekend? Enig idee?

Terug
Bovenaan