hoi meiden,
gisteren heb ik voor Bram een nieuwe autostoel gekocht.
we hadden ee maxi-cosi priori van 9 tot 18 kilo
we hebben nu een vervolger maar dan van een ander merk, van het merk graco , deze is van 15 tot 36 kilo.
we hebben dit gedaan omdat Bram 17,3 kilo weegt en ik er steeds meer moeite mee kreeg om hem in de auto te krijgen omdat we hebst een lage auto hebben en we hem dus als we hem er in willen tillen moeten optillen, iets bukken en hem er een soort van inhaken........ en mijn handen willen niet altijd meewerken door mijn eczeem (diepe kloven) dus heb gisteren en nieuwe gehaald.......
wat ideaal!!
ben bij babydump geweest en wou eerst weer een maxi-cosi en toen vertelde dus de verkoopster dat deze stoel van graco net zo goed en veilig was en een stukje goedkoper dus!
maxi-cosi koste 69,- en deze 49.-
je zet hem los op de achterbank en zet hem met de gewone gordel vast.
nou meneer zat erin gisteren als een koning!
hij vond het geweldig...... hij lijkt dan ook meteen alweer zo groot!
liefs ilona
gisteren heb ik voor Bram een nieuwe autostoel gekocht.
we hadden ee maxi-cosi priori van 9 tot 18 kilo
we hebben nu een vervolger maar dan van een ander merk, van het merk graco , deze is van 15 tot 36 kilo.
we hebben dit gedaan omdat Bram 17,3 kilo weegt en ik er steeds meer moeite mee kreeg om hem in de auto te krijgen omdat we hebst een lage auto hebben en we hem dus als we hem er in willen tillen moeten optillen, iets bukken en hem er een soort van inhaken........ en mijn handen willen niet altijd meewerken door mijn eczeem (diepe kloven) dus heb gisteren en nieuwe gehaald.......
wat ideaal!!
ben bij babydump geweest en wou eerst weer een maxi-cosi en toen vertelde dus de verkoopster dat deze stoel van graco net zo goed en veilig was en een stukje goedkoper dus!
maxi-cosi koste 69,- en deze 49.-
je zet hem los op de achterbank en zet hem met de gewone gordel vast.
nou meneer zat erin gisteren als een koning!
hij vond het geweldig...... hij lijkt dan ook meteen alweer zo groot!
liefs ilona