nieuwe autostoel

hoi meiden,

gisteren heb ik voor Bram een nieuwe autostoel gekocht.
we hadden ee maxi-cosi priori van 9 tot 18 kilo
we hebben nu een vervolger maar dan van een ander merk, van het merk graco , deze is van 15 tot 36 kilo.
we hebben dit gedaan omdat Bram 17,3 kilo weegt en ik er steeds meer moeite mee kreeg om hem in de auto te krijgen omdat we hebst een lage auto hebben en we hem dus als we hem er in willen tillen moeten optillen, iets bukken en hem er een soort van inhaken........ en mijn handen willen niet altijd meewerken door mijn eczeem (diepe kloven) dus heb gisteren en nieuwe gehaald.......
wat ideaal!!
ben bij babydump geweest en wou eerst weer een maxi-cosi en toen vertelde dus de verkoopster dat deze stoel van graco net zo goed en veilig was en een stukje goedkoper dus!
maxi-cosi koste 69,- en deze 49.-
je zet hem los op de achterbank en zet hem met de gewone gordel vast.
nou meneer zat erin gisteren als een koning!
hij vond het geweldig...... hij lijkt dan ook meteen alweer zo groot!

liefs ilona

Hoi,

Bas zit nu nog in zijn ouder stoel (tot 18 kilo), maar voor Eva staat er natuurlijk al een grote stoel op de achterbank. Als ik alleen met Bas op stap ga, zit hij vaak in haar stoel. Inderdaad.... als een echte koning. Er moeten dus ook hier nieuwe stoelen (ja, 2 auto's en dat overpakken vind ik maar niks....) komen, maar hij zal tot januari moeten wachten....

Groetjes, Karin

Ik wacht tot de nieuwe kinderbijslag komt, maar ook ik en zeker nu met die winterjassen, krijg Rik vbijna niet in zijn stoel! hahaha.
Ben hem dan ook echt beu!

Liefs Saskia

Hoi hoi,

Wij gaan binnenkort op zoek naar een opvolgstoel voor bij mijn man in de auto. Die heeft een goedkoop kinderzitje van de HEMA omdat hij Sven alleen brengt en haalt naar de opvang. Sven past bijna niet meer in die stoel (wist niet dat dat zoveel verschil uitmaakt tussen die merken).
In onze gezinsauto hebben wij een Maxi Cosi en daar past Sven nog wel goed in. Maar ik denk dat als ie bij papa in de auto in zo'n stoere stoel mag zitten hij dat bij mama in de auto ook wil. Haha!

Groetjes,
Maike

Wij hebben een romer autostoel en daar past Eline gelukkig nog prima in. Een vervolgstoel zullen we nieuw moeten kopen aangezien mijn oudste die heeft weten te slopen. Maar voorlopig heeft ze nog een aantal kilo te gaan. Eline weegt nu 13 kilo.

Ilona zit nu ook nog in de maxi cosi priori Ik kan niet wachten tot ze in die andere stoel kan want ik vind het idd ook behoorlijk lastig worden om ilona in die stoel te krijgen en eruit te halen (gelukkig klimt ze er vaak zelf in).
Patrick zit natuurlijk al wel in zo'n stoere stoel en volgens mij is voor hem zelfs alleen een verhoger voldoende, maar daar vind ik hem persoonlijk nog te jong voor hoor (als we bv een dag weg zijn geweest valt hij makkelijk in slaap in de auto; stel dat hij alleen op zo'n verhoger zit slaapt dat een stuk moeilijker volgens mij).

x

Hallo

Feline zit sinds deze week in haar " nieuwe ' stoel. En ze zit er idd ook heel goed in. Wij hebben een maxi cosi, was in de aanbieding bij Prenatal voor 99,95 ipv 159 euro. Kan ook nog iets in ligstand.

Groeten Kirsten

Hey,

wij zijn ook op zoek naar een ander stoeltje en onze keus word waarschijnlijk de maxi cosi rodi xr ook omdat die de beste keus was(99euro) en omdat hij nog in slaapstand kan en roan mag nogal graag in slaap vallen in de auto, maar ik denk dat wij ook wachten tot begin volgend jaar ...

gr mascha

Terug
Bovenaan