nieuwe autostoel

Ik wilde deze nog kopen omdat ik Rik nog te jong vind om in de normale autogordel te zetten.

http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/buiten%20-%20onderweg/doorgroei_autostoel-(41704129).aspx

misschien tip voor meerdere mama's die nog twijfelen?

Liefs Saskia

Wij hebben een maxi-cosi tobi en Feline past er nog goed in. Maar Gijs moet natuurlijk over naar een andere stoel over een paar maanden en dan kan ik dus dan al een stoel kopen voor Feline? Ik dacht dat het pas voor oudere was?

groetjes Mariska

Hier voorlopig nog geen andere stoel voor Sam. Ons ukkie is nog geen 90 cm en weegt net 13 kilo. Wel jammer want Dani zit nu nog in de maxi-cosi maar ze wordt daar wel een beetje groot voor en dan moet dus nog 2 stoeltjes kopen (voor alletwee de auto's) voor een half jaartje. Is wel een beetje zonde maarja is niet anders. Misschien dat de stoel van de HEMA een optie is.

Groetjes Patries

had nog helemaal niet gedacht aan een andere stoel voor in de auto, de autostoel waar die nu in zit, zit nog best goed.
Een een gewone autogordel mag dat dan al???
Hij lijkt me eng, denk dat jelte daar zich uitwurmt!
Die stoel vd hema is denk ik wel mooi, maar voorlopig zit hij nog goed in zn stoeltje!
Die vd hema staat erbij dat je een opzetzitje erbij kunt kopen, maar dat heeft ie toch al? Of kun je die stoel niet later met een gewone gordel gebruiken? Aangezien het een doorgroeistoel is???

gr. Saskia.

Hai!

Wij hadden het even gevraagd op het CB en als je kindje lang genoeg is mag het in de opvolgstoel. Veerle is er lang genoeg voor, maar zit ook nog redelijk goed in de andere stoel. Haar broertjes gaan de komende maanden over van de Maxi Cosi naar de opvolgstoel van de Maxi Cosi dus dan gaan we Veerle weer in de volgende opvolgstoel doen. Ik heb gisteren bij Babypark de Romer King gekocht, was in de actie van 149 voor maar 99. En omdat het actieweken zijn bij Babypark krijg je nog een tientje korting. Heb nu maar 89 betaald voor de stoel.

Terug
Bovenaan