nieuwe baan valt erg tegen

Hoi allemaal,
Ik wil eigenlijk alleen maar even mijn hart luchten. Sinds afgelopen week heb ik een nieuwe baan op een kdv.
Ik heb hiervoor ook 8 jaar op een kdv gewerkt, maar ben geswitcht, vanwege de reistijd.
Ik ben deze week begonnen en ik vind het zo ontzettend wennen!
Ben ook erg bang dat ik de verkeerde beslissing heb genomen.
Mijn nieuwe collega's denken over bepaalde dingen al heel anders dan ik en aan de werkwijze moet ik erg wennen.
Ik hoop dat het idd een kwestie van wennen is en dat het over een aantal weken beter zal gaan..

Als jullie nou allemaal mijn boek kopen, dan kan ik gewoon stoppen met werken!
Groetjes Sil

hoi,
ik ben 2 maanden geleden met een nieuwe baan begonnen. In de eerste 3 weken was ik hel negatief. Alles was anders en mijn baas werkt totaal anders dan ik.
Inmiddels heb ik mijn draai gevonden en vind ik het juist leuk! Niet wanhopen dus er kan nog van alles veranderen!
Kop op!
groeten Elke

Oh wat balen zeg!!
Ik hoop dat je snel je draai kunt vinden maar als je met de andere niet op èèn lijn ligt lijkt het me niet makkelijk. Ik denk dat ik iets heb gemist maar wat voor boek heb je geschreven?
Succes!

Groetjes Mikkie.

jeetje vervelend zeg! messchien dat als je idd een week of 2 verder bent dat het dan iets beter bevalt,hoe bevalt het dan om je eigen dochter in je groep te hebben?tenminste dat heb ik toch een keer in een andere topic gelezen? en hoe gaat het met je boek?

groetjes susanne

Bedankt voor jullie reacties. Erg blij met de eerste reactie waarin staat dat het dus nog kan veranderen. Daar ga ik dan maar vanuit.
Mijn dochter heb ik maar 1 dag op de groep, op vrijdag. Maar afgelopen vrijdag was mijn vriend thuis, dus hoefde ik ze nog niet mee te nemen. Komende vrijdag gaat het gebeuren. Ik ben wel al van plaats gewisseld, om verschillende redenen, dus sta ik nu op de peutergroep. Daar ben ik wel blij mee.
Mijn boek gaat over mijn ervaringen van het moederschap, na de geboorte van de eerste. Ik ben toen depressief geweest. Bij www.boekscout.nl in de webwinkel kun je hem opzoeken. Hij heet "Hoera? Ik ben moeder."
Het gaat geloof ik wel goed. Ik hoor van heel veel mensen dat ze hem hebben besteld. Het was zowiezo al machtig om hem zelf in handen te hebben.
Ik verdien er alleen heel weinig aan hoor. Krijg 10% van elk verkocht boek, dus geen vetpot. Maar daar is het me ook nooit om te doen geweest.

Als ik af en toe even lekker mijn hart hier kan luchten over mijn nieuwe baan, dan scheelt dat al voor me.
Groetjes Sil

Hoi Sil,

Ik ga je boek ook bestellen! Ben benieuwd geworden. Ik hou zelf ook van schrijven en misschien dat ik daar nu ook wel eens iets mee ga doen. Lijkt me zo gaaf om een boek te schrijven en het ook uitgegeven te zien worden!

Veel succes met je baan. Went vast wel joh, geef het een kans. Alles is wennen, komt vast goed.

Groetjes, Billie

Hey Sil,

Ik ben ook wel heel benieuwd naar dat boek van jou.

Wie weet, bestel ik het ook! Heb al gekeken op die site en het lijkt me wel wat.

Ik hoop trouwens voor je dat je nog wel went op je nieuwe werk.

Je hebt ook best wel een snelle omslag gemaakt en elk KDV werkt toch weer anders.

Geef het even de tijd. Dan kijk je er misschien ook wat objectiever tegen aan.

Succes!!

Ik heb straks een interview met het plaatselijk dagblad ivm mijn boek! Vind het erg spannend. En vanmiddag komen ze van het persbureau een foto maken....
Ik hou eigenlijk niet zo van die aandacht, maar ja, wie A zegt...
Sil

Terug
Bovenaan