nieuwe dingen!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Dames

Ik weet dat het een bekend iets is maar voor mij helemaal nieuw en wil even jullie verhalen horen.
Vandaag na het plassen veegde ik wat bloed af echt klein beetje en daarna heb ik het niet meer gehad maar wat kan het allemaal zijn, weet wel iets te verzinnen maar volgens mij kan het echt van alles zijn.
Maandag is mijn nod (denk ik) weet niet of ik al een normale cyclus heb maar uitgaande van mijn vorige is maandag mijn nod.

Liefs Kim

Goedemorgen, in mijn beleving kan het 2 dingen vaak betekenen. Of een innestelingsbloeding of toch helaas de aankondiging van ongi! als je wel zwanger blijkt, al je test, dat het een gesprongen adertje is! kan van sex en harde ontlasting komen!
Wanneer ga je testen? Hoop voor je dat het geen ongi tekenen zijn in ieder geval!

liefs

Hellaas toch ongesteld geworden maar wel 3 dagen eerder kan dit betekenen dat ik weer een andere cyclus heb of kan het weleens gebeuren dat het paar dagen eerder komt?

Wij gaan nu met ovu testen aan de gang om mijn ei op te sporen maar dus geen idee of ik mijn eerste cyclus aan moet houden!
Afgelopen maand om de dag geklust maar dat houd ik niet vol ivm mijn reuma vandaar de testen kunnen we beetje gericht klussen.

Mijn onig kondigde zich zo aan deze cyclus.
Ik had ook een klein beetje bloed, daarna een paar dagen niet meer en daarna, op mijn gewone nod, dan toch mijn ongi!

X

Betekent dat je 14 dagen geleden je ei had. Wel balen dat je ongesteld bent meid! :-(
Op naar de volgende ronde!

ps: wat zijn er veel meiden die Kim heten!

Hey wel een beetje balen maar dit was pas ronde 2 maar nu was ik paar dagen te vroeg en daar baalde ik het meest van, omdat mijn zus ook van die dingen heeft dat zit niet helemaal goed met die eitjes en haar eerste kindje is via ki gegaan en nu zijn ze weer lang bezig dus denk tweede ook via ki en dan denk ik zometeen krijg ik dat gezeur ook en daar ben ik nog meest verdrietig om, want daar ben ik erg bang voor!!!

Ik heb 26 ovutesten besteld dus kan dan vaak testen wanneer begin je daar meestal mee? gelijk als je menstruatie is afgelopen of week daarna?

Liefs

aaah balen zeg... ik ben nog aan het wachten, heb al 2 dagen smorgens behoorlijk krampen in mijn onderbuik, soort ongi buikpijn maar mijn NOD is pas donderdag... ik kan morgen de eerste vroege test doen... sterkte meid, hopelijk mag jij gewoon zwanger raken en niet via KI...

liefs kim

Hoi Kimkim

Succes met wachten is elke keer weer spannend!
Ga jij die vroege test doen?

Charlotje: Ja veel met die naam, mooie naam kort maar krachtig hahaha en qua leeftijd scheelt het ook niet veel grappig.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan