nieuwe dingen!!

hee kim,balen hoor dat je dur toch ongi bent geworden ;-(((
Ik begin met ovu testen meestal op dag 9 en heb een cyclus van 32 dagen! dan mis ik mijn ei sowieso niet! ik weet niet wat jouw cyclus dagen nu zijn?
Ik hoop zo voor je dat je niet via KI zwanger hoeft te raken maar dat moeder natuur aan jullie hand staat!!
liefss

Heey meid,

Balen hoor dat je weer ongi bent!! Ik gebruik nu voor de 2e keer de ovutesten en ik begin op dag 7 of. Ligt eraan of de ongi dan helemaal weg is. Deze keer was het op dag 7 en op dag 8 meteen al positief!! Ik heb een cyclus van 25 dagen, dus dit klopt ook wel. Wanneer is je volgende nod ongeveer?

Liefs ciomama

heej kim

ik ga die test morgen wel doen, ik heb verschillende in huis maar de zekerheid is toch wel minder heb ik gelezen in de bijsluiter.. mocht er een niet zwanger uitslag zijn dan kun je makkelijk wel gewoon zwanger zijn zeggen ze dus ik test vanaf morgen wel vaker denk ik en dan gewoon verder wachten tot donderdag...

die pijn in mijn baarmoerder is wel erg duidelijk geweest en begint nu weer een beetje.. ik lees net ook weer ergens dat je dat al heel snel kan voelen na de innestelling... en aan de andere kant denk ik, het is toch vrijwel onmogelijk dat ik na 1x proberen en in die dagen 1x klussen toch zwanger ben maar ja.. je weet het nooit en ik voel nu wel wat ik voel haha...

nou wat een lang verhaal!! sorry hoor!!

kusss

Hoi Hoi

Ik heb nu dan een cyclus van 31 dagen en de eerste was 33 dagen zit niet veel verschil tussen.
Ik begin wel gewoon na mijn menstruatie met testen.
Ik hoop ook dat ik gewoon zwanger wordt want sinds ik gestopt ben met de pil voel ik me niet zo lekker, ben erg snel moe allemaal pukkeltjes in mijn gezicht bah, maar ja alles voor een kleintje he.

hey KimKim: typ maar lekker lange verhalen hoor maakt niks uit,ik zal voor je duimen tja in 1 keer raak kan wel hoor je hebt maar 1 zaadje nodig he hahaha,maar het blijft wel moeilijk ook met zwangerschapsverschijnselen ik ben daar helemaal van genezen,als ik zometeen echt die verschijnselen heb dan denk ik elke keer ah ik wordt vast ongesteld!!!

Succes met wachten en we horen het donderdag wel.

Terug
Bovenaan