Nieuwe forum

He Wendy proficiat met de eerste verjaardag van Keano (morgen alweer 1 jaar, waar blijft de tijd).

Ik denk dat dit forum er nog wel een tijdje is, dus ik blijf lekker hier.
Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik deze meiden ook nog niet kan missen. Ik kan er met kleine en grote vragen/problemen terecht en net als Nelleke is mijn tijd ook schaars. 1 forum is wat mij betreft genoeg.

Groetjes Jeske

Lijkt me ook dat dit forum blijft bestaan...alleen, straks moeten we (weer) en masse verhuizen. Naar het 2-3 jaar forum, net zoals we verhuisd zijn van het zwangerforum naar 0-1.
En daarna is er nog het 4-8 forum...voorlopig hoeven we hier echt niet weg hoor!

Voor mij wordt het ook teveel. Zit ook al met mama's van Oktober 2006 te forummen en anders kan ik het echt niet bij houden. Maar wel leuk bedacht hoor!

Enne Jeske, de tweeling is pas volgende maand jarig hoor!

Groetjes,
Nelly.

hmmm, dit verhaal ken ik nog van een paar maanden terug en ik denk dat ik niet de enige ben. Is dit dat forum van JantinevdH?? Nee dank, ik blijf lekker hier.

Oeps sorry, blond, blond en nog eens blond....(schaam)

Jeske

Hoi hoi

Ik ga natuuuurlijk niet mee, want ik zit hier al vastgeroest...hihi
Maarre...ik vraag me wel af hoe jullie op het idee komen dat we binnenkort opgedoelt gaan worden? Ik bedoel, er staat zelfs nog forums van 2004!! Dan zullen ze ons (drukke) forum toch zeker nog niet weghalen??

Liefs Annet

Tis graag of niet hoor!!
En neej tis niet de club van jantine daar zit ik geen eens bij dus helaas klopt dat niet.Dit is er gewoon eentje die ik zelf opgezet heb met een paar meiden van hier.

Terug
Bovenaan