Nieuwe forumdag

Hey Marieke,

Ik ben helemaal voor jouw idee en dat van Esme: misschien kunnen we allemaal wat eten/drinken meenemen, maar ook wat speelgoed misschien? Ik kan me voorstellen dat je niet zoveel speelgoed hebt dat er misschien wel 12 of 14 kids (ofzo) mee kunnen spelen? (hoewel: bij jou weet je het nooit hihi)
Wat het weer betreft: ik heb zoiets van als het maar droog is, ik trek wel een vest aan in de tuin....
Wat de datum betreft: ik kan niet op dinsdag/woensdag/donderdag en 13 en 20 juni kan ik ook niet

Ik ben benieuwd wat het wordt...

Groetjes van Cissy

Lijkt me een erg leuk plan, alleen ik moet even kijken of het voor ons haalbaar is om naar Opheusden met het openbaar vervoer te komen. Iets lekkers meenemen lukt natuurlijk altijd.
Ben benieuwd wat de datum gaat worden (als het maar niet onze verhuisdatum is) en dan ga ik eens kijken of het gaat lukken.

Groetjes,
Geeske.

Wat een super idee! Allemaal wat lekkers, een stuk speelgoed en de kids mee, hoezo leuk!

Nu even de datum hieronder wat suggestie's;

Vrijdag 19 juni
Zaterdag 27 juni
Vrijdag 3 juli
Zaterdag 4 juli
Andere suggestie's altijd welkom!!!

Groetjes Carolien, ELisa en Sven

@Happy M: Ligt 15 minuten verder rijden als naar Veenendaal, waren jullie toch ook bij?

*Of het ligt vlak bij Ouwehands dierenpark bij Rhenen, kennen de meesten ook wel.
  *Of het ligt vlak langs de A15, 10 minuten van de A50 af
  * Of het ligt vlak bij Tiel...  
   * Meer kan ik neit bedenken waar het in de buurt is.

Opheusden is met OV simpelweg k*t te bereiken, Ik weet niet waar je vandaan moet komen maar kijk eens of Rhenen makkelijker is met bv de trein, pik ik of hubbie je daar wel even op!

Enne... Ik zal eens kijken wanneer ik vakantie heb, hahahah!

Hier log ik ook weer eens voor in. Opheusden is voor ons geen enkel probleem uiteraard! Wij kunnen alle 4 de data die hierboven staan. En als er mensen een lift nodig hebben vanaf station Rhenen of Veenendaal de Klomp is dat geen probleem. Ik heb plaats voor 1 volwassene en 1 kind, als ik het vooraf weet heb ik ook een extra stoeltje in de auto.

Terug
Bovenaan