Nieuwe fototjes(en van jullie? ben erg nieuwschierg):D

hoi,
Je plaatst een foto door op het bergje te klikken... staat naast het smiley. Soms moet je een paar keer klikken, als je een foutmelding krijgt.
Ik haal mijn foto's uit mijn hyves. Ik ga op de foto staan, rechter muisknop, eigenschappen, dan bij omschrijving staat er een hele code (let op het zijn 3 regels, dus selecteren en ook naar onderen gaan, 3e regel zie je namelijk niet). Code kopieren dan weer naar deze site. Op het bergje klikken dus, en dan in de balk de code plakken, wel trouwens eerst de schuine streep weghalen!!! En dan insert.
Hoop dat het lukt.

Groetjes Ilona

Huh? Ik klik gewoon met mijn rechtermuisknop op de foto en kies kopïeren. Dan klik ik met mijn rechtermuisknop op de foto en kies plakken. En dan staat 'ie er. Maar dat lukt wel alleen van internet (www.estherfokkema.nl)

Wat leuk al die foto's! Ik wil er meer! Ook met mama's, haha!
(Ben verder helemaal niet nieuwsgierig van aard of zo, maar ik weet gewoon graag alles...)

Voor de supernieuwsgierigen onder jullie (Eveline?), is er meer te zien van Christian en zijn papa/mama op de site: http://christianhabets170207.spaces.live.com

Groetjes, Karin
Mama van Christian (9 weken)

Terug
Bovenaan