Nieuwe fotowedstrijd Gekke Bekken!!

Hoi Kezfan,

Bedankt voor de uitleg! Het zal wel aan mij liggen hoor, het lukt me niet ....
Ik heb op een foto op mijn Hyves-page geklikt, dan staat er linksboven Foto uitvergroot. Ik klik nog een keer met mn muis op de foto, zodat het pijltje erop staat, en dan klik ik 1x met mijn rechtermuisknop en klik op Afbeelding kopieren. Daarna kom ik terug naar hier en doe rechtermuisknop
plakken, maar er is niks te zien (vandaar ook dat legen berichtje van mij hierboven).  

Groetjes,
Shivana

Hee hallo!

ben nu toch wel benieuwd naar al die foto's die nog niet willen lukken!!!
Bij mij wil kopieren alleen ook niet, ik doe het altijd zo:

De foto die ik wil klik ik aan met de rechtermuisknop en ik kies dan voor afbeeldingslocatie kopieren. Dan klik ik   in het reageer schermpje hier op het icoontje van "extern plaatje invoegen' . Vervolgens ga ik daar bovenin naar het balkje achter Image URL en haal ik daar eerst dat schuine streepje weg en klik daar vervolgens op de rechtermuisknop en kies voor plakken. Dan klik ik op Insert en dan kan ik de foto ook al zien in het "reageer" schermpje, dus nog voordat je het bericht echt plaatst. Staat die daar niet dan komt ie ook niet volgens mij....

hopelijk lukt het nu!!!

Groetjes

Joehoe hier milad in een gekke bui die zo ff om het hoekje van de camera komt :d

Bijdeze mijn inzending

Liefs

Erg leuk al die gekke bekken.

Hier een foute foto van Sarah, dit is drinken en poepen tegelijk .

Groetjes

Tamar & Sarah

puck in de ballenbak. we hadden het fototoestel flitstechnisch verkeerd staan, dus op bijna alle foto's staat ze in deze schattige pose! haha

groetjes,
debby (mv puck 8-6-07)

Ik heb niet echt een foto waar Birgit met een gekke bek op staat, maar ze wil wel altijd zonnebrillen opzetten en haarbanden van een ander in doen haha. Deze bril is een miskoop, op internet leek ie wat kleiner, maar deze nep prada is net een windscherm dusss
ideaal voor Birgit om mee te spelen en later in de verkleedkist!

Terug
Bovenaan