A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #26 hier een boze/ verdrietige delano(met tand door zijn lip)...meneertje kreeg zijn zin niet Liefs Kim
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #27 ook hier mijn kleine meid die het kerstpakkie erg leuk vond ;-)
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #28 Jaaaa leuk thema!! Wij doen ook weer mee..zal wel moeilijk worden deze keer, er zitten zulke leuke tussen hahahah Geef nu mn melk terug mama...ik ben al ziek en dan pest je me ook nog! Liefs jen en mike
Jaaaa leuk thema!! Wij doen ook weer mee..zal wel moeilijk worden deze keer, er zitten zulke leuke tussen hahahah Geef nu mn melk terug mama...ik ben al ziek en dan pest je me ook nog! Liefs jen en mike
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #29 Oehhhhhhhh wat een boze foto's ik wordt er bang van brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #30 Die van Kay vind ik trouwens helemaal geweldig! Vraag me af wie wat heeft uitgevreten om zo'n blik te verdienen haha.
Die van Kay vind ik trouwens helemaal geweldig! Vraag me af wie wat heeft uitgevreten om zo'n blik te verdienen haha.
A ANONYMOUS_USERNAME jan 19, 2008 #31 Wilde hem even helpen op het stoeltje maar dat kon meneer best zelf!! hahaha..