Nieuwe IVF

Heee Suus,

De haaiensnaaier is in het engels shark-tale nieuwe film van de makers van Shrek. Groot succes vandaag, zaten eerst helemaal achteraan, kon I het niet goed zien dus wilde zij helemaal vooraaan zitten, hebben we dan maar gedaan, het is zo schattig, I zit echt in de waarom leeftijd. Het draait om Oscar en in de film is hij de haaiensnaaier uiteindelijk ontmoet hij een haai, die geen vis eet, hahaha kan je het nog volgen, I vroeg de hele tijd waarom doet hij dit en waarom doet hij dat, die haai heet Lennie en zijn broertje heet Frenkie, I weer is die dikke Frenkie en die dunne haai Lennie, en waarom eet Lennie geen vis, en waarom heet oscar de haaiensnaaier, en waarom maakt oscar die vis schoon bij de vis was, niet carwash maar viswash, zo als je leest heb ik een super middag gehad na de haaiensnaaier wilde ze naar K3, snel kaartjes gehaald en door naar K3, in ieder geval was het een super middag, en geniet ik nu even van mijn vrije tijd en daardoor ga ik weer te laat naar bed, want de volgende morgen komt die kleine meid weer vroeg. Zag trouwens nog vanavond dat je online was, maar ik had het nog even erg druk om online te komen, hoop je snel wel te spreken. Hoop dat je om mijn verhaal een beetje moet lachen want dat zal je goed doen, spreek jou snel en hoop ook dat we dan met z'n drietjes online kunnen dat Lara er dan ook even bij is.

Fijne zondag morgen,

Dikke knuf van mij en van I

Hee Mick!

Leuk verhaal zeg over die haaiesnaaier (ben weer helemaal 'bij'!) en ook nog naar K3...die kleine meid zal wel uitgeteld zijn geweest! En jij ook!
Leuk zijn die animatiefilms he, ik moet nog steeds finding Nemo kijken, maar lijkt me ook zoo grappig!
Nog een levensteken van B. gehad?
Wij hebben gisteren onze vrienden uitgezwaaid voor een hele maand (lang he), ze zijn nu net gearriveerd in Windhoek. We moesten natuurlijk wel ons spuitje zetten en dat hadden we dus mobiel gedaan! We hadden van de ass. een soort mobiel reissetje gekregen (soort brillenkoker)en dr. Bernard die doet het overal hahahha, no problem at all...daarna lekker thuis over onze nieuwe badkamer zitten zwijmelen met VT wonen en dat soort bladen, leuk joh.

Lara vertelde laatst in de chat dat ze (na woensdag) misschien ook verder gaan kijken voor een ander huisje, leuk he.
Lara, we duimen flink voor je meid dat het allemaal OK is hoor woensdag. Gaat het al iets beter met je? Hou moed he.

Misschien tot laterrrrr,
liefs Suzy von Wuzy

Terug
Bovenaan