Nieuwe lijst Januari-mama's

Kirsten 32 jaar derde kindje 1 jan.
Anita 43 jaar zevende kindje 1 jan.
Sajejo ? jaar tweede kindje 3 jan.
Freubel 28 jaar tweede kindje 3 jan.
Wendy 72 ? jaar tweede kindje 4 jan.
Marretje 33 37 jaar tweede kindje 5 jan.
Chihiro 32 jaar eerste kindje 5jan.
Marian 25 26 jaar tweede kindje 8 jan.
Doortje 28 jaar eerste kindje 10 jan.
Ria 30 jaar tweede kindje 11 jan.
Hester 36 jaar achtste kindje 12 jan.?
Danielle 1 31 jaar tweede kindje 13 jan.
Alexleonie 24 jaar tweede kindje 15 jan.

Alle nieuwe a.s. mama’s welkom hoor en gefeliciteerd.
En alle meiden bedankt voor de tips en hulp bij het maken van de januarilijst.
Hopelijk volgt ons eigen januari-forum snel.
Liefs Hester
 

Hee die Hester,

Breek je hoofd er niet zo over joh. Alles went, en elke keer gaat het beter en ik moet zeggen ik vind hem helemaal goed hoor. Toppie.

O ja ik ben 33.

Groetjes en ga zo door en bedankt dat je het wilt doen.

Liefs Wendy
 
HAHAHAHA komt ze nu mee dat ze 33 is, goed zo Wendy, heb ik vanmorgen vroeg voor niets getypt.

GRAPJE hihihihihihi.

Komt er de volgende keer bij hoor meid.

liefs Hester  

 
Hallo allemaal!!

Ik wil me ook graag aanmelden als januari-moeder!
Ik ben Nancy, 21 jaar en ben 3 januari 2006 uitgerekend.. Ik woon samen met mijn vriend (tevens vader van het kindje) in Amsterdam. We gaan wel verhuizen binnenkort, druk op zoek naar een groter huisje met baby-kamertje!

De zwangerschap was niet gepland, maar is supergewenst!! Het kindje is door de pil heen gekomen, maar we zijn beiden stapelgek op kinderen en onze voornemens waren sowieso om jong ouders te worden!

Ik zou het hartstikke leuk vinden met jullie te kletsen, zeker omdat we allemaal ongeveer even ver zijn (ik vandaag 6 weken precies!)...

Hoop jullie snel te spreken!

Liefs van Nancy
 


Hallo zwangere januari-mama's onder jullie,
Allemaal van harte gefeliciteerd met het wonder in de buik!
Ik heb een mailinglist opgericht bij Yahoo voor januari 2006 mama's. Je communiceert dan met elkaar via e-mail, het is iets beslotener en je kunt er gemakkelijk veel informatie kwijt. Wanneer je een account hebt (aangemaakt) bij Yahoo, kun je je aanmelden bij



http://groups.yahoo.com/group/januari2006mamas/





Ik hoop jullie daar snel te ontmoeten!


Groetjes,  Lovechild (4 januari uitgerekend van kindje 3)
 
Hallo allemaal

Ten eerste allemaal gefeliciteerd!!

Ik wil ook graag op de januari lijst

Ik ben 29 ,4 weken zwanger (denk ik) heb het gisteren ontdekt
Dit wordt als het goed mag gaan mijn tweede kindje ,mijn zoontje is nu 3
ben vanmorgen al bij huisarts geweest omdat ik met mijn vorige zwangerschap 4 weken in het ziekenhuis heb gelegen en dit is uitgemondt in een spoed keizersnee en moest dus nu door verwezen worden naar gynaecoloog en ik slik medicijnen voor mijn te hoge bloeddruk dus wilde weten of dit geen kwaad kon.

Zo het is een heel verhaal geworden o ja mijn vermoedelijke datum wordt 17 januari

geniet ervan allemaal
 

hallo allemaal,

ik ben petra en ik ben nu 5weken zwanger. heb straks de verloskundigepraktijk gebeld en heb een afspraak staan op 28juni. Best wel spannend. Dit is ons eerste kindje dus allemaal nieuwe dingen. Heb ontzettend veel last van mijn borsten en moet om de haverklap naar de wc toe. Maar het hoord er allemaal bij. Ben nog niet misselijk maar dat kan natuurlijk nog komen. Ik hou jullie op de hoogte hoe het gaat.

groetjes petra
 
Terug
Bovenaan