Nieuwe lijst Januari-mama's

hé hester!



wat goed van je die lijst! leuk om te zien wie wanneer is uitgerekend.

fijn dat je de lijst wilt bijhouden.

ik hoop dat iedereen een fijne zwangerschap heeft en dat we elkaar veel
zullen spreken. ik heb nu al een heleboel steun aan jullie!



groetjes

marretje

 
Sorry, een kleine toevoeging op de lijst. Mijn echte naam is natuurlijk niet Sajejo (dit zijn de eerste twee letters van de namen van mijn man en zoon), maar Sandy. Ik ben nu nog 30 jaar, maar wordt volgende week 31.

Tja, en verder ben ik de hele dag aan het eten. Als ik een uurtje niet eet, wordt ik duizelig en misselijk. Eet ik dan (weer) een Sultana, boterham, ontbijtkoek of zo iets, dan gaat het weer en kan ik weer verder werken. Herkent iemand dit?

Groetjes,
Sandy
 
HoiSandy ik herken je verhaal! Ook   ik moet   regelmatig   wat   naar binnen   werken anders   kan ik   wel overgeven, tenminste   dat   gevoel heb   ik   dan! Als het goed   is   gaat het   wel over.Ik had   het   bij   de eerst ook.
Groetjes Suzanne
 
Hallo allemaal,

YESSSSS, ik schijn ook een januari moeder te mogen worden, ik kan het nog niet echt geloven, maar ja, dat komt hopelijk nog!

Volgens babybrabbel ben ik 19 januari uitgerekend, ik heb geen idee wat ik verder moet doen, pffffff, afspraak maken met de dokter dan maar, haha

Allemaal heel erg gefeliciteerd en ik hoop dat we veel steun aan elkaar hebben en al onze kwaaltjes met elkaar kunnen delen en natuurlijk op zeker alle bijzondere en leuke dingen!

Groetjes Tamara
 
Hoi

Iedereen van harte gefeliciteeerd met jullie zwangerschappen!!!! GEniet ervan.

Sandy, bij mijn vorige zwangerschap had ik daar ook last van. Nu niet. Maar ik herken het dus wel. Niet fijn he?!

Groetjes Ria
 
Terug
Bovenaan