Nieuwe mama’s in Hilversum

Hallo mama’s Weet niet of het hier mag, zo niet dan haal ik het weg. Zelf ben ik ook mama van 2 meiden (5 en 6 jaar) en ben en voel me nu happy. Dit is weleens anders geweest. Na mijn zwangerschappen was ik niet blij met mijn lichaam en met mijzelf. Uiteindelijk toch de knop omgezet en dit heeft geresulteerd dat ik weer een happy mama ben. Herken jij jou hierin? Laat het mij weten en ik kan je misschien wel helpen om je weer lekker in je vel te laten zitten en een fitte mama voor jou kindje te zijn. groetjes,nathalie

Hi Dames helaas nooit genoeg animo gehad om een nieuw mama clubje te beginnen mijn dochtertje is inmiddels 11 maanden. Wat gaat de tijd hard maar als er nu meer intresse is ben ik helemaal voor een nieuw mama clubje!

Hi Iris! Ik had gereageerd in juli vorig jaar, mijn zoon is geboren op 16 november! Nu dus 3 maanden oud, ik ben zeker nog voor een mama groepje! Woon nog steeds in Bussum en mijn vriendinnen met kinderen wonen allemaal ver weg. Laat het maar weten als er nog een clubje is opgericht ofzo! 

Hi Dames ik had deze post alweer een tijd geleden gepost toen ik zwanger was van mijn dochter. Te druk gehad en sorry @noom je laatste Berichtje niet gezien! Inmiddels Ben ik 12 wk zwanger van de tweede en zou nog steeds graag in contact komen met jullie!

groejes
Ier

Terug
Bovenaan