Nieuwe mama ..!!

Hoi Nicky,

Gefeliciteerd! Ik ben Fanny (28) en 3 januari bevallen van een dochter Rosalie, 4610 gram en 52 cm. Ook ik was 2 weken overtijd. Want op 22 december uitgerekend. Had jij dan ook zo'n gekke kerst en oud en nieuw. Dat je elke ochtend wakker wordt met het idee: " Zou ze vandaag komen?" Heel veel geluk he....

Gr. Fanny

Hi,

Ik heb gisteren voor het eerst gereageerd hier, mar me nog niet eens voorgesteld ...
Ik ben Femke, 28 en sinds 15-01-07 moeder van zoon Seth, ook 4610 gram en 52 cm, net als Rosalie. Grappig!

Hopelijk kan ik hier af en toe mijn hart luchten en leuke momenten delen. OP dit moment gaat het hier heel moelijk. Seth huilt veel en wil overdag eigenlijk niet slapen. 's Nachts is dit tot nu toe gelukkig geen probleem.

Groetjes FEmke

Hoi, hoi,

Misschien een sprongetje? Mijn meisje is twee dagen ouder en is ook een paar dagen heel huilerig geweest. Maar nu...ze is veel meer wakker en zo ontzettend vrolijk en gezellig dat ik er helemaal warm van word! Dus misschien is het bij jou over een paar daagjes ook weer helemaal over?

Liefs,

Eveline

Hallo allemaal,

Ik ben Sonja (27 jaar) en sinds 6 januari de trotse mama van Evi.
Was 4 januari uitgeteld (ook letterlijk). Ze woog 3400 gr en was 50 centimeter. Ik heb me vandaag aangemeld op dit forum. Lijkt me leuk om  te praten met mensen over hoe zij het nieuwe moederschap ervaren. Evi doet het ontzettend goed, ze is mijn klein wondertje.
Ik zie er nu wel tegen op om weer te gaan werken, maar ik ben vast niet de enige.

groetjes Sonja en Evi

Hi Eveline,
Ik hoop dat het een sprongetje of een regeldag is, maar het duurt nu al sinds vorige week woensdag. Alleen zaterdag was hij het zonnetje in huis en verder is hij een kwartier na de voeding alweer aan het jengelen en jammeren. Erg moeilijk, maargoed, wie weet breken er snel weer betere tijden aan!

Groetjes

Moeilijk als het zo lang duurt... Ik heb op aanraden van iemand anders op het forum 'Oei, ik groei' gekocht en daar heb ik vandaag in zitten lezen. Blijkbaar kan een sprongetje wel een week of 2 duren en heb ik gewoon mazzel gehad dat het maar een paar daagjes was (even afkloppen dat vandaag niet een eenmalige onderbreking was)...
Bij mij helpt het om lekker uit te gaan waaien (vandaag met windkracht 8 waaide het lekker door, haha). Esther slaapt dan lekker, als ze huilt hoor je het buiten minder, ik doe weer nieuwe energie op door de frisse lucht en het is ook nog goed voor de kilo's, hihi. Maar ja, het blijft uitproberen, want het is voor ieder kindje anders en vaak ook nog iedere dag anders...

Hoi,
welkom allemaal hier op het forum. Het is hardstikke fijn om hier af en toe je hart te luchten, om tips te vragen, maar ook om iets voor een ander te kunnen betekenen op deze manier. En iedereen hier snapt tenminste je vragen en zo.
Groetjes Veerle
Mama van quinn 22-01 (hij was 9 dagen te laat)

Terug
Bovenaan