Nieuwe mama's voor derde kindje deel 7

A

Anoniem

Guest
Zo op weer naar deel 7!
Hier afgelopen dinsdag ongesteld geworden,pff word er echt een beetje moedeloos van, alweer naar ronde 9!
Hoe gaat het met de andere meiden?
Sorry ff kort berichtje, heel het huishouden is ziek hier

Groetjes!

Ha Janneke, je bent me voor. Ik wilde net kijken of ik een deel 7 zou gaan opstarten. Want dat doorklikken schoot ook niet op, hè.
Maar balen meid, weer ongesteld geworden. Echt niet leuk meer. Ik hoop echt dat het voor je de volgende ronde raak is.
Hier gaat alles op zich goed. Ik heb helaas nog steeds last van lichte bloedverlies, maar ja.. dat had ik bij mijn vorige zw.schappen ook. A.s. woensdag de echo, dan ben ik 8 weken. Het zal gerust wel spannend worden, alhoewel ik toch ook wel vertrouwen heb, maar tegelijkertijd amper zwanger voel. Maar ook dat had ik bij mijn vorige zw.schappen, dus wat dat aan gaat, kan ik er geen lijn op trekken.
Ik doe nu mee met moeders voor moeders en daar kreeg ik, tijdens het wisselen van die kannen in een depot, letterlijk de deksel tegen mijn hoofd. AUW! Stank voor dank (ha, ha).
Nou ja, goed weekend allemaal.
Gr. mamajo

@Linda, ik lees net dat je ongesteld bent geworden, wel balen, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Hopelijk de volgende keer raak of in ieder geval een kortere cyclus.
Gr. mamajo

Hoi meiden,

He Janneke balen dat je weer een ronde verder moet.
Blijf moed houden hoor!!!
Linda fijn voor je dat je ongesteld ben geworden dan kan je tenslotte vanaf hier weer verder.
Mamajo succes woensdag met de echo.
Ik heb a.s. dinsdag een groeiecho, ben dan 30wk4dag.
Ben wel weer benieuwd naar de kleine jongen, het is tenslotte alweer 10 wk geleden dat we voor het laatst een echo hadden en we hebben besloten om geen pretecho te laten maken.

hoi allemaal,

janneke,wat jammer dat je ongesteld bent geworden.je hoopt toch elke keer weer.

mamajo,succes woensdag ik duim voor je dat alles goed is en een gezond kindje.het is toch spannend zon echo.

Bobbian,waarom had je ook alweer een groei echo?Was dat ergens voor af is het bij jullie vk standaard?
Ik ben het even kwijt.

Fijn trouwens dat we weer aan het begin staan ,dat gezoek elke keer .

Ik ben nu bijna 24 weken en voel de kleine goed.
Alleen gaat het met mij minder veel last van de bekken en ook nog steeds van mijn stuitje omdat ik van de trap ben gevallen vorigeweek.Dat kan nog wel een poos gevoelig blijven zei mijn therapeut.Ik ben ook 1/2 dagen gaan werken ik sta in een winkel en dat werdt veel te zwaar.kijken hoelang ik dit volhou,wandt van 12:00 tot 15:30 is ook best pittig als je smorgens op je best bent.Zo genoeg geklaagt.

Groetjes Sandra.

Hé Sandra dat is vervelend dat je bent gevallen van de trap. Ik had het ook, toen ik zo'n 30 weken zwanger was van onze tweede dochter. Ik had ook nog eens onze oudste dochter in de armen, dus dat was wel even schrikken. Afgezien van een gigantische grote blauwe/gele/zwarte etc plek, had ik er geen last van.
Sterkte met het werken!
@Bobbian spannend, maar toch ook weer leuk zo'n echo. Hopelijk is de kleine man goed gegroeid.
Vandaag heb ik tot nu toe weer eens geen bloed, hoera! Maar goed de dag is nog niet om en ach.. verder kan ik weinig aan doen. Bij mijn vorige zw.schappen hing ik wel aan de telefoon bij de verl.k., maar ja, ook die kan niet meer doen in dit stadium. Dus .. ik heb geleerd om geduld te hebben en hopelijk wordt die beloond.
Fijne zondag!
Gr. mamajo

Hoi,

Bij mij was de groeiecho helemaal goed.
De baby groeit goed, is ongeveer een week verder maar dat zegt natuurlijk niets.
Ik vond het zo gaaf om hem weer even te zien.
Toch nog eens gevraagd of ze de edele delen in beeld wilde brengen want stiekem denk je toch, ze hebben het toch wel goed gezien he met de 20 wk echo.
Terwijl ik tijdens echo gelijk riep, O ik zie het al duidelijk het is een jongen en de echoscopiste ook zei dat het voor 100% duidelijk was.
Maar vandaag nog maals gezien dat er wat hangt haha.

Wat fijn dat alles goed is Bobbian....het blijft toch een wonder dat je even binnen kan kijken......
Mamajo jij hebt vandaag je eerste echo toch?

Terug
Bovenaan