Nieuwe mama's voor derde kindje deel 7

Ik zou vandaag de echo krijgen, ware het niet dat ik maandag en dinsdag wat meer bloedverlies had, waar ik behoorlijk van in de zenuwen raakte. Zodoende gevraagd of ik een dag eerder kon komen en dat kon gelukkig. Op van de zenuwen er heen en eerst dacht ik van Nee het zit niet goed, ik zag namelijk weinig. Maar hé daar was een knipperend lichtje! Het hartje klopte, ik was alleen wat minder ver dan ik dacht. Ik ben nu bijna 7 weken ipv 8. Over 2 weken mag ik weer en ik moet er gewoon van uit gaan dat alles mag blijven gaan en in oktober onze derde wonder vast mogen houden!
@ bobbian, heerlijk dat alles goed was en dat het nog steeds een jongen is, ha, ha. Het zal je maar gebeuren..

Ik hoop voor de rest dat jullie ons snel mogen volgen!
O, ja en Groningen was erg leuk. Altijd weer heerlijk om even met zijn tweeen er tussen uit te gaan. Fijne avond allemaal
gr. mamajo

Fijn dat het goed was Mamajo.....ik kan me voorstellen dat het bloedverlies je er nerveus maakt. Hopelijk mag alles goed blijven gaan en heb je een over paar maanden een gezond kindje in je armen...

mamajo wat fijn dat alles goed is ,spannend blijft het.
bobbiaan,ook voor jou fijn dat het goed was en nu de laatste maanden of niet?

Groetjes Sandra

Ik hoop voor mijzelf dat ik gewoon in april mag bevallen zodat ik weer helemaal op de been ben als onze tweede zoon eind mei 2 jaar wordt.
Voor ons is dat hij 2 jaar wordt erg belangrijk omdat onze eerste zoon maar 2 jaar is geworden.
Ik voel aan mijzelf dat ik die vewrjaardag groots wil vieren.

Hey meiden,

Hier ben ik weer!
Sorry dat ik zolang niets heb laten horen maar Jelle heeft in het zkh gelegen.
Fijn dat het met de zwangere onder ons zo goed gaat.
Sandra, wel voorzichtig doen met je bekken hoor,
Mamajo, fijn dat je weekend leuk geweest is!
en het komt goed hoor met je kleintje in je buik!
En dan komen de eerste uitgerekende datums in de buurt, want wanneer is Mari uitgerekend?
Bobbian, ik snap dat je de verjaardag van je zoon groots wil vieren, zou ik denk ik ook willen.
Maarre wij gaan dit weekend HEEL veel klussen, want ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en vanochten pos. getest! Dus meiden duim voor ons!

Groetjes Janneke

O, Janneke. spannend.. Ik hoop dat het lettererlijk zijn vruchten mag afwerpen! Toi, Toi, Toi! Waarvoor moest Jelle naar het zkh. Ik hoop dat het niets ernstig was en dat het weer goed is met hem. Vervelend altijd, zo'n kleintje in het grote ziekenhuis.
Bobian, nog maar een paar weken... en dan is het alweer bijna zover . Spannend, ik hoop voor je dat het inderdaad zo mag lopen, als je wilt.. maar ja.. dat valt in principe niet te plannen.
Hier gaat tot nu toe alles nog goed. Vrijdag de eerste intake gehad bij de verl.k. Weer leuk, alhoewel ik ook allemaal adviezen kreeg van mocht er eventueel een miskraam komen, hoe ik dan moet handelen. Beetje raar hoor. Ik snap het wel, nadat ik het verhaal van mijn (minimale) bloedingen had gedaan, maar ik ga er vanuit dat het wel goed zit. Afgelopen dagen weinig bloedverlies gehad, alhoewel ik het gerust a.s. dinsdag weer spannend ga vinden als ik op de echo ga. Dan ben ik zo rond de 8 a 9 weken. Hopelijk is het kindje goed gegroeid!
Jullie horen van mij.
Fijn weekend allemaal en nogmaals Janneke heel veel vruchtbaar klusplezier ;-)
Groetjes Mamajo

Nou mamajo succes morgen en laat het ons even weten!!!
Janneke ik hoop dat je geklus van het weekend de vruchten (vrucht) mag afwerpen.

Nou mamajo succes morgen en laat het ons even weten!!!
Janneke ik hoop dat je geklus van het weekend de vruchten (vrucht) mag afwerpen.

Terug
Bovenaan