A
Anoniem
Guest
Ik zou vandaag de echo krijgen, ware het niet dat ik maandag en dinsdag wat meer bloedverlies had, waar ik behoorlijk van in de zenuwen raakte. Zodoende gevraagd of ik een dag eerder kon komen en dat kon gelukkig. Op van de zenuwen er heen en eerst dacht ik van Nee het zit niet goed, ik zag namelijk weinig. Maar hé daar was een knipperend lichtje! Het hartje klopte, ik was alleen wat minder ver dan ik dacht. Ik ben nu bijna 7 weken ipv 8. Over 2 weken mag ik weer en ik moet er gewoon van uit gaan dat alles mag blijven gaan en in oktober onze derde wonder vast mogen houden!
@ bobbian, heerlijk dat alles goed was en dat het nog steeds een jongen is, ha, ha. Het zal je maar gebeuren..
Ik hoop voor de rest dat jullie ons snel mogen volgen!
O, ja en Groningen was erg leuk. Altijd weer heerlijk om even met zijn tweeen er tussen uit te gaan. Fijne avond allemaal
gr. mamajo
@ bobbian, heerlijk dat alles goed was en dat het nog steeds een jongen is, ha, ha. Het zal je maar gebeuren..
Ik hoop voor de rest dat jullie ons snel mogen volgen!
O, ja en Groningen was erg leuk. Altijd weer heerlijk om even met zijn tweeen er tussen uit te gaan. Fijne avond allemaal
gr. mamajo