Nieuwe mama's

Angell82

New member
hey meiden,
voor diegene die al bevallen zijn van hun wondertje van harte gefeliciteerd.
Ik ben zelf van de januari mama's dus hier gaat de tijd ook erg hard en ben ik wel erg benieuwd naar de mama's die voor het eerst een kindje hebben gekregen.

Hoe bevalt het en wat is het verschil? had je dit van te voren allemaal verwacht of is je gevoel en doen heel anders als verwacht.

ben reuze benieuwd omdat het ook ons eerste kindje word.

liefs..
 
Hoi Angell82

Wij zijn hier eigenlijk niet actief op het forum. Hebben een gesloten forum sinds het begin al.

Ik ben 25-09 bevallen van een zoontje. Ons 2e kindje. Hebben al een dochter. Mijn dochter is nu 6,5 en dat Zij geboren werd was alles natuurlijk erg nieuw. Nu met de 2e merk je dat je er beter in komt. Naja dat heb ik tenminste. Ik denk dat de stap van z´n 2e naar 3e groter is dan van 3 naar 4. Zo ervaar ik dat.
Was bij mijn dochter erg in de stress. Wat wil ze nou? wat moet ik doen? erg onzeker dus. Nu met mijn zoontje gaat het allemaal wat makkelijker. Tuurlijk is het wennen en je weet soms ook niet wat je nou wel of niet moet doen maar merk wel dat ik nu rustiger ben.

Wil je heel veel succes wensen en geniet van je zwangerschap:)

liefs Patricia
 
hoi patricia,

dank je voor je bericht. misschien dat je een aantal dames kan vertellen over mijn vraag?

ben erg benieuwd naar hoe andere dat deden of doen.

liefs...
 
dan zeg ik succes met de bevalling meis en dat je een fijne bevalling hebt zonder complicaties en dergelijke..

ben benieuwd..
liefs..
 
Terug
Bovenaan