nieuwe naam

Ik ben vanavond voor het eerst op het forum. Ik zocht info over de vlekkenparades bij de kids... en toen kwam ik hier.
Ik moet even kijken waar die wedstrijd is, want ik heb mijn Brittje er nog niet bij staan.

dan moet je je britje er snel bij zetten is leuk ik was eerst heel sceptisch over een wedstrijd maar zie er nu de humor wel van in .....je kids showen is toch het leukste wat er is

Je moet het ook niet zien als schoonheidswedstrijd! Je moet het gewoon zien als geintje. Ik was er eerst ook een beetje angstig over, zo van straks krijgt Laura geen stemmen, maar wat maakt het eigenlijk uit!

dat bedoel ik ieloon maar kwas eerst zo van tssss nou jah zeg een wedstrijd ik zou gek worden als Renzo niet zou winnen maar weet nu gewoon dat elke moeder net zo denkt als ik ;-) dus ik vind het eg wel lachuh ja

Maaruh, misschien een beetje dom hoor, waar zet je dan een foto van je kindje.
Ik doe geen recentelijke, want die is voor de vlekkenparade (5e ziekte fotowedstrijd... haha)

Bij het topic de vernieuwde fotowedstrijd hier op de pagina. Let op ... je foto moet wel al op internet staan daarvandaan kopieer je hem dan bijv. via hyves of beebiesite of een eigen pagina. Heb je dat niet, dan kan je hem uploaden bij www.imageshack.com en dan kopieren naar het forum!

Terug
Bovenaan