nieuwe nod lijst (vervolg)

Hey meiden,

Ik weet het niet hoor, af en toe steekjes in m'n borsten, branderig gevoel en steekjes in de onderbuik. Het kan 2 kanten op dus ik wacht maar braaf af....

Het is wel spannend hier, mijn duimpjes draaien voor ons allen!

Liefs grotebroer

Vissen,

Wat balen zeg! Ik was de vorige keer ook te vroeg, balen! Maar ik was ook wel weer blij, ik wist waar ik aan toe was.

Liefs grotebroer

Lieve kindjes,

Dus weer uitgeklust, hopelijk levert het een nieuwe klus op (...lief kamertje...)!!!

Liefs grotebroer

Hoi dames,

Nou ik kan me vanaf vanmorgen weer melden bij het rode kruis. Helaas is het deze maand ook geen sinterklaascadeau en/of een kerstcadeau.

Maar we gaan gemotiveerd ugh ugh weer naar de volgende ronde toe.
Solanum hoe is het met jouw? Al last van misselijkheid, of is dat nog te vroeg?
Heb je het al verteld aan andere of wacht je tot 12 weken. Wat ik erg knap vind, ik flap alles er zomaar uit.

Spannend Betty, Ik hoop dat het voor jouw wel zo mag zijn.Al een jaar bezig vind ik ook erg lang, maar er moet een moment komen dat het zo mag zijn. En misschien is dat bij jouw nu wel :)
liefs Chantal

Nog even mijn nieuwe nod is 30 december. misschien wel een mooi verjaardagscadeau. Deze dag word ik namelijk 26.

liefs Chan

Chantal,

He bah, wat balen!!! Geen sinterklaas of kerst cadeau...maar een geweldig verjaardagscadeau en knallend het nieuwe jaar in ! ? !

Liefs grotebroer

Zo, vanmorgen vroeg bij de huisarts geweest en mijn spiraaltje laten verwijderen. Was nog een hele klus voor die beste man want hij kon de draadjes niet vinden, maar met wat gefrut is het toch gelukt. Nu klein beetje buikpijn, maar het is voor een goed doel. Hij adviseerde mij ook om inderdaad de eerste menstruatie even af te wachten zodat ik een idee heb hoe mijn cyclus verloopt. Ik ben namelijk voordat ik aan de pil ging (op mijn 16e) nooit regelmatig ongesteld geweest. Even afwachten dus. Ik hoop mij dus volgende maand op het NOD lijstje te kunnen toevoegen!

Groetjes EsRe

Dames, hier nog steeds niks te melden...

Vanmorgen weer een negatieve test...

Wordt er nu wel een beetje gek van hoor, wat is het nu!

@Chantie; wat ongelovelijk K*T! Een jaar is ook heel lang, en ik ben dan van de zomer wel zwanger geweest maar dat zegt ook helemaal niks. Dit verliep in een miskraam. Mensen zeggen wel eens van; goh je weet in ieder gavl dat je zwanger kan worden! Maar dat vind ik zo'n stomme zin... Wie zegt dat ik het kan voldragen?? Voor de medische wereld is een jaar nog erg kort, het kan nog alle kanten op, maar soms vraag ik het me toch wel eens af...

Liefs!

Terug
Bovenaan