Nieuwe ontwikkelen

He lieve lieve Meiden,

Ik wil iedereen bedanken voor jullie lieve lieve woorden!! Mijn man en ik hebben besloten na vier dagen praten en nog eens praten, en veel verdriet, dat we elkaar echt vreselijk missen, en dat we er alletwee nog voor willen gaan, maar dan ook echt, we zijn elkaar drie jaar kwijt geweest kwa gevoel hij heeft dat ook zo ervaren!!! We zijn ontzettend blij. En beseffen ook wat we nog met elkaar hebben en voor elkaar voelen. Ik kan jullie niet zeggen kwa woorden hoe blij ik ben, er zal heel hard aan gewerkt worden van beiden kanten, de wonderen zijn dus niet de wereld uit.

Heel veel liefs Mick

Ha die Mickey,

Wat een geweldig nieuws!!! Fijn dat jullie er toch samen uit proberen te komen. Als je al zoveel met elkaar kunt praten, zijn jullie al bezig om dichter bij elkaar te komen toch? dat is stap 1. Een kennis van mij is met haar man naar een relatietherapeut gegaan en die zitten nu zo op een lijn met elkaar!! zij vinden het prettig dat er iemand hun emoties en gesprekken stuurt, en die doorvraagt over dingen waar je samen weleens niet uitkomt, of waar het pesprek nogal eens op stukloopt doordat ze woorden krijgen.. Zelf zegt ze dat ze het niet als een zwak ziet om daarheen te moeten, maar als een kracht! Als je allebei wilt knokken voor je relatie is dat toch geweldig!!!

Ik wens jullie heel veel kracht en leef met je mee!

Heel veel liefs en tot snel! Lill.

(ik neem aan dat je weer verder gaat met zwanger worden)

He Lill,

Bedankt voor al je steun, ik ben het helemaal met je eens dat praten het allerbelangrijkste is en dat dat stap 1 is. Wat goed dat vrienden van jou naar een relatietherapeut zijn gegaan, en dat ze nu op 1 lijn zitten. Mijn man en ik hebben toch wel die drie jaar heel erg ons eigen leven geleidt, en het allerbelangrijkste is dat we dat leven samen weer leven. Dus niet als ik boven kom dat hij al ligt te slapen zonder wat te zeggen. We hebben nog heel wat voor elkaar te vechten. We willen het goed hebben met z'n drietjes, en wie weet komt daar nog een kleintje bij, zou wel heel erg leuk zijn, maar eerst hoop ik dat we nu weer een nieuwe start hebben, een soort doorstart, we willen veel tijd in elkaar stoppen.

Liefs, Mick

Heeee Mick!!

Stiekem dachten we het al een beetje he na onze laatste chat...
MAAR WAT EEN SUPERNIEUWS !! !! !!

Ben superblij voor jou, ik mail je vanavond even!

liefs Suus xxx

Heeeeeeeee Suus!!

Het wordt wel heel zwaar, maar we hebben er alletwee zin in, we hebben ook ondanks alles zo'n leuk weekend achter de rug met z'n drietjes, dat toekomst met elkaar er zeker in zit, wij zijn ook heel erg blij, en hoop natuurlijk in de toekomst toch nog een babietje te krijgen met elkaar.

Bedankt he voor alles, ik heb heel veel aan jou steun gehad.

Liefs Mick

Liefie,

Ben ècht blij voor je!! Gaat je wens voor een 2e kindje opnieuw samen met ons op en hopelijk wordt ie nu ook snel echt vervuld! Je gemoedstoestand draagt hierin ook zeker bij, meis!
Ben ook blij voor ons dat je weer hier bent en dat we elkaar dan toch gauw 'in de echt' gaan zien!!

dikke kus, Suus

heeeeeeeeeeee, da's mooi nieuws!
ik ben ook heel blij voor je. ik dacht ook meteen dat t misschien goed zou zijn: iets te doen om makkelijker en beter met elkaar te praten, zoals een therapeut. die kan je op de goede weg zetten! of samen een suf boek zoals mars/venus doorworstelen en erover praten hoe dingen op jullie slaan. Ik denk dat t belangrijk is om te zorgen dat je de dialoog die jullie nu waarschijnlijk hebben houdt! maar goed, ik ken jullie helemaal niet! het gaat vast goedkomen allemaal! liefs, lis

Meid wat heerlijk voor jullie! Toch geweldig dat je wat je samen hebt, en jullie dochter toch nog een kans willen geven.
het gaat vast lukken!

meid heel veel geluk samen en betekend dat ook dat je op dit forum blijft?

Liefs,
Joan

Terug
Bovenaan