Nieuwe ontwikkelen

KIJK, dat zijn de goede berichten, gelukkig maar meid, vind het zo zo fijn voor jullie. En ik weet zeker dat het ook helemaal goed gaat komen ook!
Ik heb veel aan je gedacht, en nog vele met mij dat weet ik zeker, dat moet helpen denk je ook niet!

Heel veel geluk samen en geniet weer van jullie met zijn drietjes. Hopelijk als nog straks viertjes!

Liefs,
Cynthia

Hoi Mickey

Ech heel erg mooi dat jullie het toch nog een keer proberen. En inderdaad is communicatie toch wel stap 1 binnen een relatie. Ik hoop voor jullie dat jullie er uit komen en nog heel gelukkig worden met zijn drietjes en wie weet zelfs met zijn vieren.

Veel liefs janna nienke

Hey Mick!!!
Wat een ontzettend goed nieuws! Ik heb gisteren nog voor jullie gebeden dat jullie toch bij elkaar blijven!!! Super!!!! Ik ben heel erg blij voor jullie. Ik blijf ook bidden voor jullie, als je dat graag wilt.
Veel liefs, Leah

Beste Mickey

Ik zit met tranen in mijn ogen en kippevelop mijn armen jou stukje te lezen......Wat een geweldig nieuws zeg voor jullie en natuurlijk voor jullie kleine meissie,gewoon weg fantastisch.
Ik wens je heel veel succes en blijven praten he dat is heel belangrijk,maar ja dat hebben er al wel meer gezegd.Zet hem op meid en het aller aller beste.Veel liefs van Truida

Ooooooooohhhhhhhhhhh Mick ik had het al zo gehoopt!! Ik heb net gereageerd bij je berichtje hierboven maar toen had ik deze nog niet gezien!! Ik ben zooooooo trots op je! Heb je nu het idee dat jullie de belangrijkste dingen goed door hebben kunnen spreken!!??? Ik wil je niets aanpraten om bij elkaar te blijven want als het niet gaat gaat het niet maar ik vind dit echt de geweldig hoor!! Ik hoop dat je man inziet wat voor een wereldwijf je bent en dat jullie heeeeeeel gelukkig gaan worden!!

Dikke kus Inge

Terug
Bovenaan