nieuwe ronde, nieuwe cryo kansen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Hier zijn de RD goed doorgebroken en kan dus gaan beginnen met de pilletjes voor de cryo terugplaatsing. Ik ben erg emo. Mijn man  gaat een aantal dagen  naar het buitenland voor een cursus en ik ben dan alleen. Ik zie er erg tegen op.......
Hij weet dat ik het niet fijn vind, maar gaat gewoon weg. (moet hij ook) Balen.........
Ik ben zelden zo emo, maar nu jank ik om alles.Gatver, ik herken mezelf ff niet meer.
Ik denk dat alle frustatie van de afgelopen maanden nu pas aankomt. De miskraam, de curretage, 2 afgeblazen cryo pogingen.
Ik ga proberen mezelf weer tot de orde te roepen, kan zo niet studeren.
Tot later

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Fijn dat je nu wel kan beginnen met cyro!! Wel jammer dat je nu alleen bent de komende dagen! Als ik jou was zou ik ook lekker een potje gaan huilen, ook al heb je dan even geen schouder om op de huilen.... Veel leuke dingen doen dan gaat de tijd hopelijk wat sneller voorbij en komt je man weer thuis.

Succes!

Ester

Hoi Lydia,

Balen zeg.....ik zou ook even een flinke zakdoek vol snotteren. Het moet er toch even uit!
Wel fijn dat het er nu dan toch van komt. In elk geval heel veel succes enneh.... huilen mag hoor!  Lucht soms vreselijk heerlijk op!

Liefs en succes,

Ginger

Lieve Lydia,
Zo hebben we ook allemaal wel wat hè maar ... heel gelukkig hebben we ook elkaar !
Laat je emoties hier maar gewoon vrij hoor, al is dat via e-mail/forum niet altijd even makkelijk. Gewoon lekker 'live' janken lucht het beste op. Maar die vertrouwde arm om je schouder is wel heerlijk als je je zo emo voelt. Vergeet niet dat wij die 'arm' voor je willen zijn... hoe verdrietig je ook bent !
Ik snap het wel hoor dat je verdrietig bent , ook dat je niet meegaat omdat je al  5 1/2 maand zwanger zou zijn... het is weer een confronterend moment he...

Tja, jij schrijft ook weer over nieuwe ronde , nieuwe 'cryo' kansen... haha, en dat terwijl het hier in de stad net kermis is...
Je RD zijn aangekomen en nu gaat voor jou dan echt schema Gent van start. Krijg jij dan geen anticonceptie pil? Ik nl. wel, Microgynon 50, ik moet daar dus op 5 november mee beginnen...
Voor jou is dus 24 augustus een hele spannende dag over hoe het verder gaat met je 'cryo poging' , ik hoop dat je slijmvlies dik genoeg is. ALLE omstandigheden moeten echt optimaal zijn om een kindje te krijgen hè, en nog snappen sommige mensen dan niet dat het niet vanzelf gaat en dat ze eigenlijk héél gelukkig zijn !
Heb je al een cryo tp gehad of zijn de 2 afgeblazen pogingen de enige cryo pogingen die je hebt gehad ?
Ik weet morgen uiterlijk 5 uur of ons laatste eskimootje het heeft 'overleefd'. Zo ja dus vrijdag de tp maar ws. heeft dit eskimootje dus ook maar 5 - 6 cellen. Ons beste was het verse embryo , 9 cellig op dag 3
Maarre, jij schrijft dat jou cryo's 16+ zijn. Op welke dag is dat dan ? En is dat dan weer niet teveel (ahum, ik lees er veel over maar weet eigenlijk helemaal niet wat een  'normale' celdeling is...)
Vooralsnog wachten we dus deze poging eerst maar af, vanaf morgen of evt. vanaf 28/29 augustus (uitslag cryopoging) kan ik me helemaal gaan richten op Gent.
Gek maar ik heb er een stuk meer vertrouwen in. In het MCRZ zijn ze dus ook veel meer gericht op kwaliteit, toch belangrijk he !
We zijn nu eenmaal de jongsten niet meer ...
Knap dat je nog studeert, dat is een omscholing toch ?
Hoe gaat het verder met je nek, heb je daar nog dagelijks last van ?

Ik hou jullie morgen op de hoogte of de cryo tp doorgaat

Meid, heel veel sterkte,  maar lekker uit, een dikke  
Liefs, SunshineJo

lieve Lydia,

Zullen we samen lekker janken????
dat lucht zo lekker op he....
Ik voel me ook zo klote.
Weer die onzekerheid en nou zou ik bijna uitgerekend zijn van mijn tweeling.
Allemaal superconfronterend......

Spannend weer je nieuwe methode voor je cryo behandeling.
Ik ga mijn duimen suf draaien dat dit voor je mag lukken.

Hou je taai meissie...

liefs,
Peet

Hoi meiden

Hier gaat het wel weer. Mannetje belde vannacht om half 2 dat ze goed waren aangekomen in het hotel. Ze hadden verkeerd gereden... ach ja, mannen zijn niet altijd goed gecoordineerd
Ik ben vanochtend door de manueel therapeut te grazen genomen en dat voelde erg lekker (raar maar waar, ze heeft lopen duwen,rekken en trekken aan mijn nek, arm en rug) en ben vanmiddag in slaap gevallen op bed. Ik voel me nu goed.
Het is wel stil in huis, geen man en geen stiefdochter.
Jo: ik begin niet met de pil, ik ben gestart met progynova, het ziet eruit als de pil, maar is eigenlijk bedoelt voor vrouwen in de overgang, heeft ook 21 pilletjes, net als de pil en heeft ook de zelfde bijwerkingen. Joepie.... Het verschil is dat ik er 3 per dag moet innemen. Ik hoop zo dat het deze keer allemaal wel doorgaat. De 2 afgeblazen cryo-pogingen waren mijn eerste pogingen. Ik hou het  op 3 maal is scheepsrecht. Het moet toch een keer goed gaan......... beroerder dan wat ik tot nu toe heb meegemaakt kan niet meer, denk ik. IUI ging al niet vlekkeloos. Ik heb daar poging 3 2 maal mogen ondergaan en toen hebben ze de strijd gestaakt, nadat ik met een overstimulatie het idee had dat mijn eierstokken uit elkaar klapten, wat ben je daar ziek van. Dat is nog steeds mijn grootste nachtmerrie, ook van het merendeel van de gyn's die ik zie. De ivf punctie ging ook niet vlekkeloos, ze hebben de hoofdgyn ergens vandaan moeten plukken om de punctie af te maken, maar als je van hem een compliment krijgt dat je je kranig gedragen hebt zonder een kik te geven is super.
Wat mij stoort is dat ze niet goed naar me luisteren, ze denken dat ze alles beter weten en daardoor verspillen  ze kostbare tijd,   mijn kostbare tijd (ik ben hier op het forum de oudste) Uiterlijk zie ik er een stuk jonger uit en daardoor vergeten ze dat ik 41 ben. aaaahhhhhhh
Mijn lieve schat zal zo wel bellen, wil horen hoe het met hem gaat. Ik zal hem met plezier binnenkort ophalen en dan knuffel ik hem plat

Liefs

Lydia

Lieve Lydia,

Balen dat je, je mannetje moet missen en dat je, je zo rot voelt....
Je kunt altijd bij ons terecht hoor en wat je zegt over dat gyneacologen soms zo slecht luisteren vind ik zo herkenbaar....

Ze lijken niet te beseffen dat tijd voor ons kostbaar en zwaar is. Voor jou begint je leeftijd idd ook mee te tellen, dus is het dubbel rot.
Ik ben 30, dus wat dat betreft heb ik nog wel even, maar ik viond iedere maand er 1 teveel en iedere maand lijkt soms een jaar te duren, maar dat beseft iemand die de situatie niet heeft ervaren denk ik niet.

Houd je taai meid, kom maar lekker van je af praten,

dikke kus en een knuff van Mickey

lieve Lydia,

gelukkig voel je je alweer een beetje beter....
Dat is misschien wel het voordeel van je mannetje moeten missen.... Dat het weer extra leuk is om hem straks weer te zien.

Rare mensen he die gynaecologen... Sommigen zijn misschien wel een heel goede arts, maar menselijk zijn ze dan niet. Dat vind ik zo ontzettend jammer.
Mijn eigen arts is helemaal top! Echt een wereldwijf om het zo maar even te zeggen.
Leeft met je mee en weet nog alles zo goed wat je door hebt gemaakt.
Ik ben dus altijd ook erg blij als ik mijn eigen arts heb.

Hou je taai de komende dagen zonder je mannetje.
Wanneer komt hij weer terug?

Liefs,
Peet

Terug
Bovenaan