nieuwe ronde, nieuwe cryo kansen

Lieve Lydia,

Tja, al die hormonen preparaten ook (maar ja, wat zouden we zonder moeten he....)
ik ken ze niet allemaal maar begrijp nu hoe het zit met dat middel voor vrouwen in de overgang.....
Vreselijk als die artsen voorbij gaan aan de kennis van jezelf over je eigen lichaam. Ik weet ook altijd wanneer ik mijn eisprong heb en als ik dan voor de 1e echo ben geweest weet ik het al maar zij moeten nog een dag extra om het uit te zoeken,zucht !
Maar gelukkig is ons (jippie 12 -cellige) eskimootje vandaag teruggeplaatst en ben ik nu al zenuwachtig voor de bloedtest van 27 augustus. Ik had me zo voorgenomen deze laatste tp er helemaal niets meer van te verwachten maar dat gaat gewoonweg niet; een kans is een kans, hoe klein ook !
Als ik het zo lees heb jij inderdaad ook al e.e.a. meegemaakt. Niet geheel vlekkeloos zoals je schrijft... ach, jij benadert het op die manier maar ik zie mensen om me heen die voor héél wat minder véél harder gillen
Heb jij dat ook dat je er jonger uitziet dan je leeftijd ? Hihi, ik ken dat ....
Ik hoor wel eens opmerkingen als: huh, jij hebt nog tijd genoeg om kinderen te krijgen (ahum, ik ben 37 hoor, geen 27 ...)
En natuurlijk heb ik best nog wel wat tijd, ik heb mezelf al afgevraagd waar mijn (leeftijds)grens ligt om moeder te worden maar dat kan ik niet zo zeggen. Dat is een moment waar je m.i. naartoe groeit in alle ellende en teleustellingen die je meemaakt. Op den duur zal mijn incasseringsvermogen echt wel z'n top hebben bereikt...
Nu nog niet, ik ben weer aan het wachten en wil me helemaal richten op deze kans.
Verder dan 27 augustus wil ik nu even niet denken.... dat loopt al wel maar dat heeft nu geen prioriteit
Wanneer komt je mannetje weer thuis ?

Liefs, SunshineJo

lieve lydia,

ik wil je even een  onder de riem steken.
wat een zwaar en moeizaam traject moeten we toch doorlopen om onze droom te verwezelijken. en het ergste is, dat je van te voren niet weet of het resultaat zal hebben.
dat geeft die extra druk.
daarnaast speelt leeftijd absoluut een rol.
ik zelf ben 33, en voel toch ook al druk.
laat staan als je de 40 bent gepasseerd.
maar.... je hebt   mogelijkheden,
dat heeft de ivf en cryo's wel bewezen.
geef de moed niet op.

vervelend dat je man er niet is, nu je zo verdrietig bent...
je hebt elkaar nu zo hard nodig, maar helaas blijven de werkverplichtingen doorgaan.
ik moet daardoor vaak alleen naar het ziekenhuis.
(mijn man kan geen vrij krijgen)
je angst voor een nieuwe overstimulatie kan ik volop begrijpen.
deze angst deel ik met je.
zo ziek worden, wil ik ook niet meer meemaken.
het is ook zo oneerlijk.....
je wordt doodziek maar waarvoor, resultaat heeft het niet gehad.
een ongelovelijk dubbel gevoel....
ik probeer het gevoel toch los telaten,
hoe moeilijk dat soms ook is!

ik wens je veel suxes met de 3de cryo.
warme groet, jana.
(binnenkort op voor 1ste cryo tp.)

Hoi allemaal

Mannetje zie ik vandaag weer. Heerlijk idee. Ik ga hem bespringen op Schiphol...... doe dat toch maar thuis. Ik denk dat de andere mensen daar dat niet op prijs stellen
Ik voel me goed, heb alleen ontzettend last van de hormoonpillen. Joh, wat een troep zeg. Ik ben zo duf, dat ken ik alleen van het zwanger zijn, voor de rest misselijk, duizelig. wazig zien en prikkelbaar. Je doet het voor een goed doel......
Ik hoop dat eind van de week de echo goed is en dat onze eskimootjes nu eindelijk eens uit de vriezer mogen.
Ik ben op de hond van mijn ouders aan het oppassen. De combi met onze kat, gaat nog niet helemaal goed. Ze vinden het zelf niet zo heel leuk, denk ik, dat ze met elkaar zitten opgezadeld. Ik ga de hond zo uitlaten, want ze is bang voor slecht weer.

Liefs

Lydia

Hoi Lydia,

Fijn dat je mannetje weer bijna thuis is. Enneh...ik zou ook maar even wachten met springen hoor!

Gelukkig voel je je wat beter nu, maar al die bijwerkingen he! Gelukkig hier nog geen hormonen, lijkt me echt niet fijn. Maar als het nodig is, zou ik het ook meteen doen hoor!
Veel plezier straks!!

Liefs,

Ginger

Terug
Bovenaan