nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Hallo lieve forumvriendinnen,

Gisteren zijn bij mij de RD weer gearriveerd. En hoe???
Na de miskraam begin februari, heb ik nog geen normale menstruatie gehad.
Inmiddels dus wel al 2 keer een behandeling gestart, maar dus beide keren zonder resultaat.
Nu ongeveer 4,5 wkn geleden laparascopie gehad waarbij cyste verwijderd is...
En nu dus middels provera een menstruatie opgewekt.
Ik loop zo ongeveer leeg op dit moment... het gaat echt hard en voel me ook niet helemaal lekker... beetje duizelig en hoofdpijn. Wellicht komt dat omdat ik toch wel veel bloedverlies heb op dit moment.
Dadelijk lekker op de bank, ff niksen...
Morgen ga ik weer beginnen met clomid en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Ik hoop echt dat ik deze ronde weer een keer een eerlijke kans krijg...
We hebben dit jaar al zoveel ellende achter de rug... Ik word er bijna knetter van.

Ik hoop gewoon enorm dat er straks een of twee mooie eitjes gaan groeien, dat ik de pregnyl weer eens mag gaan zetten en dat we dan in elk geval een kans krijgen om zwanger te worden... Want zonder eitjes of eisprong is er ook geen kans op een zwangerschap... toch?

Nou meiden, een heel  stuk weer, maar ik wilde ff mijn verhaal kwijt...
Ik ga hier weer  kaarsjes branden, voor mezelf, maar ook voor jullie allemaal!!!

liefs
mama Peet

Lieve mama Peet,

Ook al reageer ik niet zo vaak, maar lees ik al wel geruime tijd mee....ik wil jou in het bijzonder toch wel heel veel geluk wensen hoor.....als er 1 het verdiend ben jij het wel!
Ik ga voor je duimen komende periode, dat het allemaal maar gauw positief mag gaan verlopen en het mag eindigen in een heel mooi en gelukkig eind!!!

Liefs,
Famke

Lieve Peet,

We lopen samen leeg meid, hier ook veel rood..... Maar zoals je zegt, we gaan op naar een goede nieuwe kans!!! We hebben nu wel weer ff genoeg ellende gahd toch?? Ik hoop zo dat we dadelijk saampjes weer gaan verhuizen....
Voel je, je al wat beter? Hier heel wisselend, maar toch wel veel buik- en hoofdpijn. Maar moet zeggen dat ik het vele vloeien wel een soort prettig vind, wat weg is, is maar weg en dan wordt het misschien mooi schoon.... Ik hoop na volgende week (blind) weer met de Clomid te mogen starten.
Doe het rustig aan, kan nu nog ff, lekker in je vakantie.... Ik moet t weekend weer werken, maar nu eerst ook 2 dagen vrij. Vrijdagmiddag even lekker shoppen, heerlijk, verheug me er nu al op.... dikke kus en tot gauw

Mickey

Hee Mick...

Gaan we toch weer een heel eindje gelijk op... alleen ik begin dan nu al aan de clomid...
Heb net de eerste tabletjes weer naar binnen gewerkt.
Ik heb ook erge hoofdpijn, maar dat vind ik niet zo vreemd... heb ik altijd wel een beetje tijdens mijn menstruatie, maar nu heb ik echt het gevoel dat ik leeg loop.
En als je veel bloed verliest, dan kun je ook wel beetje dizzy worden, toch?
verder heb ik vandaag wat last van mijn keel... Heb geen tijd om ziek te worden haha...

Ik heb trouwens met mijn gyn er over gehad van laat het maar eens goed schoon worden, maar zij zegt dat dat helemaal niet perse hoeft. Het slijmvlies wat er zit tijdens een behandeling is ook voor een volgende behandeling een lekker bedje zegt ze...
En ik maar denken dat ik goed schoon moest worden....
Nou ja... schoon worden zal nu toch wel gebeuren, aangezien er veel rood is...

Nog plannen met hemelvaart???
Ikke niet... mijn mannetje is werken en het weer is vreselijk.
Verder zijn veel van mijn vriendinnen op vakantie, dus daar heb ik nu ook ff niks aan...
Dus het forum is mijn grootste vriend weer zullen we maar zeggen hahahahahaha....
En lang leve marktplaats... heb gisteren 3 dingen verkocht. Wordt nog eens ooit een handelaar!

Ik ga even lekker wat drinken en een stukje gezond naar binnen werken (fruit!!!)

Tot snel maar weer
kus
peet

Hoi Peet,

He balen dat je man moest werken vandaag.... Wij zijn met zwager, schoonzus en de kids naar Kidzcity geweest, in Utrecht. Voor de kinderen geweldig, ik houd er niet zo van, en vind het altijd zo confronterend, al die gezinnetjes.... Verder alles wel aardig goed hier, onverwachts een avondje samen, want D. is met zijn neefje meegegaan, voor een logeernachtje. Morgenochtend dus lekker even het rijk alleen hier, want mijn lief moet gewoon werken. Morgenmiddag even shoppen, altijd goed als je je rot voelt...
Het bloeden is alweer bijna gestopt. Ik hoop maar dat alles eruit is.... Volgende week vrijdag een echo en dan ook weer Clomid. Hoeveel slik jij nu? 150 toch? Hier ook keelpijn, zal wel heersen... Nou ik kruip lekker mijn bedje in, tot gauw! Oh ja: Wanneer ben je nu jarig? De 25ste toch? Dan moet ik ook naar de gyn! Ik word in juli 30, wilde eigenlijk dan op mijn streefgewicht zijn, maar het lijnen lukt ff niet zo goed nu... Ga het dinsdag weer oppakken is mijn streven, maandag trouwt mijn zusje, kan ik nog lekker van haar taart smikkelenik ben getuige leuk he?

dikke kus van Mickey

Hee Mickey,

Ik ben idd de 25e jarig. en dan moeten we dus ook allebei naar het ziekenhuis! Zou mooi zijn als we dan allebei een beetje goed nieuws krijgen. Dat jij mag beginnen met clomid en dat er bij mij een of twee mooie eitjes groeien... Zullen we daar de komende week maar ff flink kaarsjes voor gaan branden dan saampjes???

Ik word volgende week al 32 (oud he...)
Mijn lief belde net dat hij die dag dan lekker vrij is! Dat is nog eens een verrassing.
Vind ik wel heel gezellig. Ik ben altijd vrij op vrijdag, dus dat komt goed uit.

Die speeltuinen zijn altijd lekker confronterend he... Nou heb ik een wondertje, dus ik ga er natuurlijk met hem wel naar toe, maar ik kijk altijd mijn ogen uit.
Dan zie ik dingen gebeuren en dan denk ik wel eens.... waarom krijgen zij wel zoveel kinderen en is dat bij ons zo moeilijk.
Als ik zie hoe sommige mensen met hun kroost om gaan... Vreselijk gewoon!
Maar goed... Zo ist leven zullen we maar zeggen.
Lekker ff het rijk alleen... Heerlijk. En dan vanmiddag shoppen. Dat gaat helemaal goed komen, dat hoor ik wel.
Ik heb net mijn boodschapjes gedaan bij de supermarkt en ga zo mijn frustraties wegpoetsen en weg strijken. De ramen moeten worden gelapt, er moet flink gestoft, gezogen en gedweild worden en er ligt een wasje dat graag weggestreken wordt.
Ik hoef me dus zeker niet te vervelen vandaag...

Tot snel maar weer.
Liefs,
Peet

Hoi mama Peet,

Ik zal hard duimen dat je deze ronde een eerlijke kans krijgt.
Na alle ellende mag er nu weer eens heeeel veeel zonnestraal jouw kant op staan :)

Liefs Sabine

Hoi Peetje,

Nou idd we gaan kaarsjes branden voor de 25ste. Bloeden is bij mij weer gestopt. Zou alles er al uit kunnen zijn? Ik heb geshopt. Maar juist als je, je er zo op verheugt valt het tegen he?! Ik kon niet echt iets superleuks vinden en vond mezelf overal te dik in.... Toen had ik iets gevonden en kon ik er weer geen schoen bij vinden. Nu is het niet zo dat ik geen schoenen heb hoor haha, dus ik hoef echt niet op blote voeten, maar ze hadden gewoon net niet wat ik wilde en als ik met minder genoegen neem weet ik dat ik toch weer spijt krijg, dus heel verstandig, de schoenen maar laten zitten. Lekker is dat, zo'n schoonmaakbui, haha ik heb ze niet zo vaak helaas hahahaha.
Heb jij behalve de eisprongen nog last van andere pco-kenmerken? Ik heb altijd wel last van mijn hormonen gehad, vaak geprikt voor schildklier en diabetes. Verder wel overgewicht, maar daar wordt hard aan gewerkt Verder niet volgens mij....

x Mick

Terug
Bovenaan