Hallo lieve forumvriendinnen,
Gisteren zijn bij mij de RD weer gearriveerd. En hoe???
Na de miskraam begin februari, heb ik nog geen normale menstruatie gehad.
Inmiddels dus wel al 2 keer een behandeling gestart, maar dus beide keren zonder resultaat.
Nu ongeveer 4,5 wkn geleden laparascopie gehad waarbij cyste verwijderd is...
En nu dus middels provera een menstruatie opgewekt.
Ik loop zo ongeveer leeg op dit moment... het gaat echt hard en voel me ook niet helemaal lekker... beetje duizelig en hoofdpijn. Wellicht komt dat omdat ik toch wel veel bloedverlies heb op dit moment.
Dadelijk lekker op de bank, ff niksen...
Morgen ga ik weer beginnen met clomid en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Ik hoop echt dat ik deze ronde weer een keer een eerlijke kans krijg...
We hebben dit jaar al zoveel ellende achter de rug... Ik word er bijna knetter van.
Ik hoop gewoon enorm dat er straks een of twee mooie eitjes gaan groeien, dat ik de pregnyl weer eens mag gaan zetten en dat we dan in elk geval een kans krijgen om zwanger te worden... Want zonder eitjes of eisprong is er ook geen kans op een zwangerschap... toch?
Nou meiden, een heel stuk weer, maar ik wilde ff mijn verhaal kwijt...
Ik ga hier weer kaarsjes branden, voor mezelf, maar ook voor jullie allemaal!!!
liefs
mama Peet
Gisteren zijn bij mij de RD weer gearriveerd. En hoe???
Na de miskraam begin februari, heb ik nog geen normale menstruatie gehad.
Inmiddels dus wel al 2 keer een behandeling gestart, maar dus beide keren zonder resultaat.
Nu ongeveer 4,5 wkn geleden laparascopie gehad waarbij cyste verwijderd is...
En nu dus middels provera een menstruatie opgewekt.
Ik loop zo ongeveer leeg op dit moment... het gaat echt hard en voel me ook niet helemaal lekker... beetje duizelig en hoofdpijn. Wellicht komt dat omdat ik toch wel veel bloedverlies heb op dit moment.
Dadelijk lekker op de bank, ff niksen...
Morgen ga ik weer beginnen met clomid en volgende week vrijdag naar het ziekenhuis voor een follikelmeting.
Ik hoop echt dat ik deze ronde weer een keer een eerlijke kans krijg...
We hebben dit jaar al zoveel ellende achter de rug... Ik word er bijna knetter van.
Ik hoop gewoon enorm dat er straks een of twee mooie eitjes gaan groeien, dat ik de pregnyl weer eens mag gaan zetten en dat we dan in elk geval een kans krijgen om zwanger te worden... Want zonder eitjes of eisprong is er ook geen kans op een zwangerschap... toch?
Nou meiden, een heel stuk weer, maar ik wilde ff mijn verhaal kwijt...
Ik ga hier weer kaarsjes branden, voor mezelf, maar ook voor jullie allemaal!!!
liefs
mama Peet