nieuwe ronde, nieuwe kansen....

Hee Mick,

Nou meid... mijn vakantie zit er weer op. Morgen mag ik weer gaan werken. Dus zal ik ook minder vaak hier te vinden zijn.. hahahahaha.....
Op zich wel weer lekker om aan de slag te gaan.
2 wkn vakantie in je eentje en weinig in de planning is toch wel veel...
Het bloeden is hier ook over. Heel af en toe wat gekleurde afscheiding, maar dat is te verwaarlozen.
Morgen nog 2 tabletjes clomid (slik 100 mg, of had ik dat al verteld?) en dan afwachten tot vrijdag.
merk wel dat ik het heel spannend vind deze keer.... Hopelijk weer eens goed nieuws.

PCO kenmerken...   ook last van overgewicht. Verder eigenlijk niks... Had altijd al een onregelmatige menstruatie, maar daarvoor heb ik dus ongeveer 15 jaar de pil geslikt. Om regelmaat te krijgen...
Verder geen bijzondere dingen....

verder weinig nieuws hierzo... ga mijn tas weer in orde maken voor morgen. Moet nog wat dingetjes uitzoeken en dan ben ik er weer klaar voor.
maar dadelijk eerst even lekker eten en nog van mijn kleine manneke genieten.
Die is vandaag vreselijk verwend door een vriendin die naar Amerika is geweest.
Allemaal Cars cadeautjes...Dus hier loopt er eentje te bliksem MC Queenen....

Tot snel
liefs,
Peet

Ha Peetje,

Oke, morgen weer aan de slag... Is ook wel prettig idd, ik ben vorige week ook meteen weer gaan werken, omdat ik het alleen thuiszitten gewoonweg niet trok. Heb het wel verteld op mijn werk, van de miskraam en was ook niet zo productief als anders, maar wel fijn om ff ergens anders mee bezig te zijn...
Vrijdag mag ik weer voor echo en hopelijk is alles schoon en mag ik ook weer starten met Clomid... Mocht het lukken deze maand voor ons zullen we niet op dezelfde datum zijn uitgerekend, maar kunnen we wel samen weer verhuizen naar het andere forum
Zo, dat zou heerlijk zijn!!!!
Ik ben nu bij mijn ouders, in Haren, bij Groningen. Morgen trouwt mijn zusje.
Hahaha Cars, de kids van een vriendin van mij zijn daar ook helemaal weg van... Mijn stiefzoontje vindt dat hij er iets te groot voor is, maar heeft de film wel gezien.... Hij is 7 wordt in augustus 8 en is een enorme wijsneus. Houdt erg van lezen (leest in avi uit momenteel) en rekenen.
Nou ik ga even Paul de Leeuw kijken met de rest.... tot gauw, werkse morgen en een dikke kus van mij

Terug
Bovenaan