nieuwe ronde nieuwe kansen......

hoi sas,
op de site van cb kan je uitrekenen wanneer je moet beginnen.let niet op die strepen die erop staan als je strip eruit haalt.1ste keer kreeg steeds meer een 2de streep maar kreeg geen gezichtje te zien.bij de 2de keer was opeens 1 streepje en dag later was 2 dikke strepen,kreeg toen gezichtje.

solanum: heb je contact gehad met de verloskundige of huisarts ????
is het veel bloedverlies.???
ik heb bij iemand gelezen bij zwanger zijn.
die had het ook maar krijgt elke keer een echo,maar elke keer gaat het goed met het vruchtje.

joy:ja idd als je niet zwanger bent laat dan maar snel ongesteld worden des te eerder kan je met de volgende ronde beginnen.succes
het kan alle kanten op bij jouw.sommige is aan kijken als zwangerschap.of alles moet nog op ritme kopen.

moet nog 2 dagen geduld hebben.
ik kom nooit over de 24 dagen heen,
durf niks te hopen.zo wordt ik misselijk,denk ik nee dat komt gewoon dat ik vermoeid ben.
hoop natuurlijk nee mee te doen met de nieuwe ronde.

gr marjan

Hoi marjan1980
ja heb contact gehad met de HA maar tja die zegt gewoon afwachten maar.. dus daar moeten we het maar mee doen he?
Nee het is heel weinig bloedverlies en totaal geen buikpijn. Dus een beetje hoop heb ik nog wel!
Voor jou nu aftellen, ook afwachten spannend! Wat duurt zo n maand toch eigenlijk lang he? hihi

Gr Sola

@Sola Maanden duren veel te lang......eigenlijk moest elke periode gewoon maar 3 dagen duren!

@Marjan hou vol!!!!
Ik zal proberen mijn ogen dicht te houden als ik de staafjes weggooi....
ik heb mijn agenda en de calculator van cb al naast elkaar gelegd.
5 okt is 14 dagen na menstruatie en
10 okt 13/14 voor de volgende

ga denk ik testen van 6 tot 12 okt (18 tot 11/12 dagen voor.

@iedereen: goed idee?

Gr S

Hoi Sas!
Ik heb hele goeie ervaring met CB ovutesten, bij mijn eerste was ik gelijk zwanger! Dus ik hoop dat het bij jou ook zo lekker snel gaat! Bij mij was het een ander verhaal, ik test pas op dat 20/21 positief en heb gewoon een cyclus van 28 8/29 dagen! Dus voor de eerste keer is het altijd even uitzoeken. En als ik je een tip mag geven: gewoon niet de strip eruit halen dan raak je ook niet in verwarring! Het is een smile of niet en dan heeft het ook geen zin om naar de strepen te kijken lijkt me!

Ik begrijp uit de laatste bericht dat je gaat testen van dag 13 tot dag 19 van je cyclus? Volgens mij moet het dan goedkomen. Als je pas een hele late eisprong hebt zoals ik en je hebt op dag 19 nog geen positieve test kan je gewoon doorgaan. Tis toch altijd even zoeken de eerste keer. Je zou ook voor de zekerheid 1 of 2 dagen eerder kunnen beginnen want als je tot de gemiddelde groep behoort dan heb je op dag 14 je eisprong en heb heb je kans dat dag 13 of net wel of net niet meer positief is. Ach meid tis ff zoeken maar je gaat vinden hoor hahaha!

Succes!

Groetjes Joy

ja mijn man zei ook al: haal twee van die pakjes dan kun je zo ie zo niet missen...........

Ik denk dat ik eerder begin en dan nieuwe koop als de laatste test nog niks aangeeft

thanks voor de tips.

groetjes S

Hallo allemaal
Hier nog een die weer mee doet voor de volgende ronde!
Vanmiddag een test gedaan en er stond duidelijk NIET ZWANGER, dus gaan we er weer opnieuw voor! Hoe dit zo snel weer jan veranderen weet ik ook niet aangezien ik maandag en woe ocht een postieve zwangerschapstest had???
Maar goed het zal al wel fout gezeten hebben denk ik.
Succes allemaal in de volgende ronde!

Gr Sola

He gatver Sola,

Wat naar voor je! Ik weet hoe teleurgesteld ik was dat ik ongesteld werd..........maar jij jeetje....

Je was zo blij van de week en nu dit!
Hoe voel je je?

Dan is het misschien toch misgegaan en waren dat de bloedingen!

sterkte !

groetjes sas

hoi meiden,
wat raar dat je nu negatief krijgt.ook al heb je een miskraam dan blijft die hormoon nog in je lichaam even zitten.
het is nu zenuwslopend.
ben met vlagen misselijk.
maar ook vandaag aantal x buikpijn.ik weet het niet het kan alle kanten op.
nog 1 DAG .
nod dag.misschien haal ik vanavond een test.moet toch boodschapjes doen.
je idd je moet echt niet naar die strepen kijken.het zegt niks.
gr marjan

Terug
Bovenaan