Nieuwe ronde

<p>Hoi meiden</p><p>2 november moet ik ongesteld worden maar heb al sinds mijn ovulatie zere borsten en lichte pijn in onder rug. Voel ook steeds krampen onderin mn buik en aan mn rechter eierstok(denk ik)</p><p>Dusja ben ik zwanger of houdt mn lichaam me weer voor de gek :(</p><p>iemand ervaringen delen??</p><p> </p>
 
Hai Lynnnn,
Spannend! Het kan van alles betekenen. Ik heb al zoveel rondes van alles gevoeld. Je lichaam kan je goed voor de gek houden. Ik heb sowieso elke maand na de eisprong gevoelige borsten. Wanneer was jouw eisprong?
Wij zijn deze maand een jaar bezig. Vorige week zijn we bij de fertiliteitsarts geweest vanwege mijn PCOS en dus verminderde kans op zwangerschap. Ik heb al 3 dochters maar heb hierna PCOS gekregen. Ik word nu goed in de gaten gehouden dmv echo's en bloedonderzoeken. Afgelopen vrijdag had ik een follikel van 17 mm. Goed teken! Ik gok dus gisteren of vandaag mijn eisprong. Volgende week bloedonderzoek om te zien of het een goede eisprong is geweest. Gister en eergister even flink aan de slag gegaan natuurlijk ?
 
 
Spannend!! 
Wij zijn nu 9 maanden bezig.. ik heb nog geen ovulatietesten gedaan maar weet wel ongeveer wanneer ik ovuleer omdat ik dat voel dus dat is fijn alleen toch nog steeds niet raak.. wie weet nu?
ben er misschien ook teveel mee bezig maar ik vind het lang duren! Iedereen om me heen is meteen na een paar maandjes zwanger en ons lukt het nog steeds niet :( heel frustrerend!!! Vooral als iedereen rond je heen zwanger raakt.. natuurlijk gun je het iedereen en ben je blij voor hun maar toch ben je ook diep teleurgesteld ..
Wat mooi dat je al 3 dochters hebt!! Wij zijn nu voor ons allereerste kindje bezig dus dan is het extra frustrerend 
 
Kan ook zijn dat je eisprong al eerder is dan je pijn voelt. Misschien toch met ovulatietesten proberen of billing methode? En wie weet is t al gelukt! 
 
Hallo iedereen.
Na meer dan 10 jaar gaan we proberen voor een tweede. Super onzeker.  Lang pil geslikt. In september, 21 september,  laatste strip gehad.  24 september begonnen met laatste bloeding. Tot en met 29 september.  Hierna weer op 17,18 oktober 2 dagen iets van bloed verloren. Weet niet of dit mijn eerste echte menstruatie was na het stoppen met de pil. Bij het afvegen wat bloed, tampon gebruikt maar niet zoals ik het gewend was. Weet dus nog niet wat mijn cyclus is. Nog geen 'normale' menstruatie gehad. Wie herkent dit en als dat geen menstruatie was dan zit ik nu op ongeveer 35 dagen. 
Een onzekere mama. 
 
Hey Lynn, 
Voor mij echt zo herkenbaar.
Ook nod 2 nov en dezelfde klachten. Ook enkele dagen echt heel humeurig geweest,nu gelukkig weer over. Met vlagen misselijk,pijnlijke borsten enz.
Erg benieuwd! Spannend! Voor mij is het eerste ronde na verwijderen spiraal begin sept.
Grtz 
 
Spannend allemaal meiden!
Ik merkte vanmorgen dat ik gevoelige borsten had dus ik denk dat ik mijn eisprong al heb gehad. Dit heb ik altijd 1 a 2 dagen na eisprong. Zaterdagavond had ik al een zwaar zeurend gevoel in mijn onderbuik. Dus het wordt weer spannend de komende twee weken. Ik probeer me er elke maand weer niet zoveel mee bezig te houden maarja dat gaat vanzelf. Ik ben 34 dus hoop dat het snel raak mag zijn. 
Hoe oud zijn jullie? Voelen jullie al iets?
 
Terug
Bovenaan