Nieuwe ronde

Hoi Lizzje! Ik ben 24, mijn vriend is 26.
Ik ben inmiddels bijna 1,5 week overtijd.. 20 oktober was mijn NOD. Mijn koperspiraal is er wel pas vorige week woensdag uitgegaan.. vorige maand was ik ook 2 weken te laat ongesteld (normaal heb ik een cyclus van +/- 30 dagen).. zit inmiddels op dag 39 pfff.
Heb vrijdag een test gedaan die was negatief. Morgen ga ik opnieuw testen!
Vorige week had ik enorme (v)reetbuien, sinds gisteren gevoelige borsten (dit heb ik normaal rond mn eisprong.. hele maand nog geen gevoelige borsten gehad) en al een paar dagen een opgeblazen buik. Ook heb ik een vage lichte buikpijn in m'n onderbuik en enorm veel plassen ??
 
Fijn om jullie ervaringen te lezen! Doet me goed! Vandaag weer veel last gehad van krampen ook een soortje spierpijn achtig gevoel onderin mn buik.. ook apart.. 
ik ben bijna 28 jaar en mijn man is 30
zijn sinds februari dit jaar bezig.. en iedereen rond me heen is binnen 3 maanden zwanger :( en ik dan?
 
Hee Lynn! 
Mijn NOD is 1 november. Gister in de middag al getest en Omo wit. Ik heb sinds gisteren menstruatiekramp dus denk dat ik ongesteld ga worden. Toch inmiddels al 18 uur krampen zonder dat het doorzet. Ze zijn ook niet heel heftig. Daardoor krijg ik toch weer hoop. Als ik vandaag niet ongesteld word dan mag ik morgenochtend weer testen. 
Maar je schrijft is herkenbaar. Dit is voor ons pas ronde 1 maar letterlijk iedereen om ons heen ging ervoor en had 4 weken later een positieve test in handen. Wij hebben beide maanden echt meer dan genoeg geklust op de juiste dagen en daarvoor maar helaas... ik gebruik trouwens wel ovulatietesten. Zwanger worden lijkt me al bijzonder moeilijk dus wil geen dingen aan het toeval overlaten. 
 
Terug
Bovenaan