Nieuwe schoenen! foto

Ehh ken het merk helemaal niet..

loop ik dan zoo achter,,,???

maar iig erg leuke en super stoere schoentjes zeg.. ze ogen erg soepel...

liefs tobi

@Esmé,
ik was ook wel geschrokken van de prijs hoor. Maar heel veel andere schoenen waren ook al 74 euro! Het is gewoon niet normaal meer wat je voor goede kinderschoenen moet betalen.
Je hebt nu overal uitverkoop, maar dat is van de wintercollectie. Deze schoenen zijn al voor de voorjaars/zomercollectie.

Groetjes van Cissy

@ Cissy

74 euro valt nog mee voor Bikkemberg!!..  Maar is nog veel geld  hihih..  Heb ze ook voor 110 euro zien staan! Dat vond ik van de zotte!!!! Maar ik heb ze ook in mn handen gehad omdat ze zo gaaf waren maar toen ik die prijs zag vielen ze weer pardoes terug op het schap hahahaha..

@ Tobi

Ik kende het merk ook niet echt hoor, totdat ik voor   een hele poos terug kinderschoenen ging kijken en ik bij de Bikkemberg schoenen een hartverzakking kreeg hahaha..dus dat merk zit er nu ingesleten hahahah..

Esmé mv Kay

oke thanx, weer wat geleerd vandaag..

ps heb je ook meidenschoenen van dat merk?

maar ze zijn wel super gaaf!!!
Jammer dat Fabio niet 2 maten groter heeft in zn schoenen, had Kay misschien nog wat georven.,.. hihi..

Esmé , de schoenen die Fabio heeft en dus ook de meisjesvariant zijn 94 euro.
Die 74 euro gaf ik als voorbeeld: de schoenen van een onbekend merk zijn al 74 euro.

Maar de  meisjesschoenen zijn ook superleuk, er zijn ook leuke met wit/zilver.

Ik heb ze ruim gekocht (er kon nog een vinger bij) en Fabio zijn voeten groeien niet zo heel snel, dus ik hoop dat ie er tot en met de zomer mee kan doen.

Groetjes van Cissy

Terug
Bovenaan