nieuwe schoenen (foto)

Woh, Marissa jij hebt mooie schoenen! En wat een leuke foto weer voor in je fotoboek! Zo'n minischoentje met een megawortel erin...hihi
Mijn dochter versleet haar eerste schoentjes ook op ongeveer 3 weken. Dat waren babypuma's. Nu heeft ze een zomeraanbieding van 10 euro. Echt ongeloofelijk want het zijn hele goede schoenen van een dure zaak, maar superveel afgeprijsd omdat het zomer was. Ik kon ze natuurlijk niet laten staan en dacht ik zie wel of ze ze van de winter past. En nu loopt ze er al vanaf september op. Das echt geluk!

Groetjes Babybelle
 (psv verloren...)

wauw dat zijn leuke schoenen...
heel erg gaaf....
(mooi meisje,mooie schoenen....)

en die wortel helemaal leuk... en er zat nog een cadeautje in ook.. dan zal ze vast wel heel lief zijn geweest....

xxx

Hoi,

wat een geweldige schoentjes. Ik kan niet wachten tot Maaike ook goed loopt en we ook van die geweldige leuke meidenschoentjes kunen kopen. Nu heeft ze eigenlijk alleen maar boumy's. Zij heeft nog maar maatje 18 en daar is helemaal nog niets in te vinden.

Groetjes
Inge

Hoi Linda,

Isabelle heeft de zelfde schoenen (ook maat 19) maar dan in het rood/roze. Zilver is ook echt hééél gaaf!

Isabelleloopt er al een maandje of 3 op en ze zien er nog steeds goed uit!

Goede koop!

Veel wandelplezier.

X Linda

Wat een schatjes, heerlijk die echte meiden schoentjes, super schattig.
Lieve Marisa ik hoop dat je schoentjes lekker lopen en dat je er heel vvel stapjes mee zal zetten

liefs Achnita mv Mike 4 jr en Brian 16 mnd

wat een mooie schoenen! En inderdaad weer een leuke foto zo met de wortel erin.
Ook weer bedankt voor de reminder dat het uitverkoop is ik ga ook maar weer eens op schoenenjacht.

Groetjes,
Tamar

Terug
Bovenaan