Nieuwe topic "Uitgerekend in Juni 2017"

Hoi allemaal,

ik zit in week 22 van me zwangerschap, en heb af en toe toch wel de behoefte om met mede zwangeren te kletsen die ook uitgerekend zijn in juni.. alleen het oude topic is uitgestorven, omdat iedereen naar facebook is gegaan.. ik heb geen facebook, en vind het dus ook jammer dat iedereen naar facebook is gegaan.. jammer voor diegene die geen facebook hebben..

hoop dat er meerdere zwangeren zijn die willen babbelen!

en ow, ik verwacht een zoontje! ❣️

Hoi sheranya,

hoe verloopt jou zwangerschap tot nu toe?

Heb je al spullen voor het kamertje zoals het bedje ect..? Ik begin nu pas aan het kamertje haha..

xx

Hoi Xcat Donga,

Ja alles gaat goed nog nergens last van behalve maagzuur maar die komt en die gaat.

Heb jij meer kids of word dit ook jou eerste?

Hoi dames,
<p style="text-align: left;">Vandaag precies 22 weken zwanger van ons eerste zoontje. Hoe is het bij jullie gegaan de eerste maanden? Ik ben erg ziek geweest maar dat is nu gelukkig helemaal weg. Me buik is nu ook al flink gegroeid. Hoe is dat bij jullie?</p>

<p style="text-align: left;">Hoi tataartje!</p>
<p style="text-align: left;">ik ben nu 21+5 dagen zwanger, gaat echt onwijs snel. De eerste maanden waren voor mij gevoel best erg.. ben al een baby als ik ziek ben haha, maar ik was echt super misselijk de eerste 14 weken en had geen energie. Maar tot nu toe voel ik me top, vreet ook lekker veel haha. Inmiddels 7 kilo aangekomen..en me buik die is wel groot geworden ja, voor mijn gevoel wel nog "te" klein, maar ik heb een slank postuur.. dus misschien dat het daar aan ligt. En bij jou?heb ook pas de kinderwagen binnen gekregen en die rijd amazing!!</p>
<p style="text-align: left;">Xx</p>

Terug
Bovenaan