Nieuwe topic "Uitgerekend in Juni 2017"

Hoi allemaal,

Ik ben Karen en zwanger van ons eerste kindje, een meisje..❤. Zwangerschap tot nu toe verloopt supergoed, heb eigenlijk helemaal nergens last van gehad. Vorige week maandag de 20 weken echo gehad en alles zag er goed uit! Ben 4 kilo aangekomen, dus volgens mij ook netjes. Nu komen de leuke dingen, babyshoppen!!:))). Hebben jullie al veel gekocht? Groetjes, Karen

Hoi karen,

ik heb al best wel wat spullen gekocht, het enige wat ik nu nog moet kopen is het babybedje matras ect..qua kleding vind ik dat ik nu wel genoeg heb. Heb van broekjes truitjes rompertjes ect alles 10 stuks gekocht..heb gehoord dat ze zo uit maatje 50 enz gegroeit zijn..dus ik ga gewoon opbouwend kleertjes kopen. Ben jij ook nieuwsgierig naar de bevalling enz?

Hoi allemaal, ik sluit me graag hier bij dit groepje aan =) Inmiddels 21+3 weken zwanger van ons 1e kindje en wij krijgen een zoon! 20weken echo 2weken geleden gehad en helemaal goedgekeurd!

Hallo dames,

ik ben bijna 22 weken zwanger na IUI behandelingen. Van die hormonen heb ik veel last gehad en nu tijdens de zwangerschap voel ik me super. Misschien omdat t nu natuurlijke hormonen zijn? Ik voel me wel al heel dik, ben 6 kilo aangekomen maar mn buik steekt nogal uit. Ik moet ook best wennen aan t commentaar van mensen of mensen die er ongevraagd aan zitten. Hoe ervaren jullie dat?

wat leuk een topic met allemaal dames die in juni zijn uitgerekend! Ik ben nu 22 weken en 1 dag zwanger van ons 1ste kindje  en wij krijgen een dochtertje. Ik ben zwanger geworden via iui. De 1ste 3 maanden erg misselijk geweest, de enigste oplossing voor mij was eten want dan trok de misselijkheid weg. Voel me nu goed alleen merk wel dat alles wat zwaarder begint te worden.

<p style="text-align: left;">@Xcat Donga, hier precies het zelfde die eerste 14 weken. Zo blij dat dat voorbij is! Ik ben inmiddels al ruim 8kilo aangekomen, beetje veel maar het zit allemaal bij me borsten en buik. Me buik groeit nu echt met de dag.</p>
Bij ons komen de wagen en babykamer in maart, zijn nu nog aan het klussen in huis, wel al wat kleding gekocht maar wacht nu even met kopen, straks nog de 9maandenbeurs, en nieuwe collecties met de lente.
<p style="text-align: left;">Voelen jullie al schoppen? Ik voelde het al best wel snel, maar nu sinds 2 weken echt steeds duidelijker, duurt denk niet lang tot me man het ook kan voelen.</p>

Terug
Bovenaan