Nieuwe truc moeder natuur?

<p>Alvast alweer de feitjes op rij: augustus gestopt met de pil, nu dacht ik toch echt een keurige cyclus... </p><p>Maar nu moet ik het zaterdag worden en zag ik vandaag ineens allemaal bruine bende. Kan het zijn dat ze ineens veel vroeger is? Durf niet aan een innestellingsbloeding te denken.</p><p>Als ik moet afgaan hoe mijn epilepsie flippert dan gaan mn hormonen nogal te keer...</p><p>Ervaringen? </p><p> </p>
 
Ik zit ook met bruine afscheiding. Eerst 2 veegjes op de 24/25e en nu vandaag iets meer. Mijn nod is de 31e. 
Bruine afscheiding kan ook helaas alles betekenen.
Enige wat wr kunnen doen is wachten en testen. Lijkt wel hel op aarde, de dagen lijken ineens 48 uur te bevatten.
Hebben meiden dit ook meegemaakt en toch zwanger? Geef de burger moed...
 
Ik had afgelopen maand precies hetzelfde; nod was toen op een zondag en maandag al bruine afscheiding. De hele week zo doorgegaan (sorry voor de TMI) Helaas uiteindelijk gewoon ongesteld geworden... Kan volgens mij alle kanten op. Heb nog 2-3 dagen voor mijn NOD een testje gedaan, maar was omo wit. Ik dacht zelf misschien niet goed ingenesteld? 
 
Ik had op woensdag nod, de zaterdag ervoor een klein beetje bloed en de hele maandag bruine afscheiding. Woensdag getest, zwanger! Het kan ook je menstruatie aankondigen maar dat was het bij mij dus niet. Irritant he dat die 2 zo op elkaar lijken ?
 
Ik had op woensdag nod, de zaterdag ervoor een klein beetje bloed en de hele maandag bruine afscheiding. Woensdag getest, zwanger! Het kan ook je menstruatie aankondigen maar dat was het bij mij dus niet. Irritant he dat die 2 zo op elkaar lijken ?
 
Ha bezig bijtje. Je helpt relativeren. Ook heel belangrijk. Vervelend dat het niet is 'blijven plakken' hopelijk volgende keer succes.
Rowan wat fijn! Gefeliciteerd. We wachten nog maar even af.  Het is idd super vervelend dat alle klachten op zowel menstruatie als zwangerschap slaan. Flauw dat de vrouw dit allemaal moet doorstaan...
 
Hier ook, morgen mn nod vanmorgen toen ik opstond klein rood veegje in mn inlegkruisje en gelijk met afvegen nog wat, verder de hele dag niks als 1 puntje bruin. Heb mn app teruggekeken en in nov en dec op mn nod wat bloedverlies en 1 of 2 dgn later normale menstruatie. Maar deze keer heb ik ook grotere gevoelige borsten en met vlagen misselijk. Net een test gedaan, negatief. 
 
Terug
Bovenaan