Hoi goedenmorgen,
Vaik had vorige week ook zoiets misselijk, zenuwachtig gevoel alsof je naar een mondeling examen moest. Afgelopen dinsdag of woensdag zou mijn nod zijn geweest. Woensdag heel weinig rood bloed dan weer beetje bruin maar tampon deed te veel pijn te droog zeg maar dus maandverbandje, wat ik normaal nooit nodig heb als ik het eerste bloed zie, dan is het gelijk sluiis open. Daarom had ik woensdag test gedaan maar het leek me negatief je zag alleen als je hhhheeeeel goed keek soort van de schaduw waar de 2de lijn moet zitten. Gisteren ook weer hetzelfde niets in maandverband maar als ik binnenin checkte dan heel klein beetje rood met bruin. Verder geen krampen gehad of niets dus dacht nou ja dat breekt nog wel door
Vanmorgen wezen plassen, niks in maandverband, binnenin gecheckt niets !! Toen een test gedaan heeeeelll lichte 2de streep maar wel zichtbaar ik moest niet met een vergrootglas kijken zeg maar, maar toch niet zo duidelijk als die dikke vette controle streep. Ben ik dan nu zwanger, of toch nog een 3de test doen over 2 dagen ? ? Kan hey zijn dat het hcg gehalte nog niet zo hoog is ? Mijn nod was afgelopen dinsdag of woensdag want soms heb ik een cyclus van 25 of 26 dagen.. Ik durf niet te hopen nu ?