Nieuwe truc moeder natuur?

Kan zeker een voorbode van je ongesteldheid zijn!
Het kan ook innesteling zijn. Ik heb het zelf ook gehad vlak voor mijn positieve test. Zondag begon het, maar zette maar niet door. Die woensdag testte ik positief.
Zit niks anders op dan afwachten helaas. Succes! X
 
Volgens mij heb ik dit al eens een maand gehad voor mijn menstruatie. Het is niet veel maar volgens mij zet het langzaam door tot ik zaterdag daadwerkelijk ongesteld wordt... Toch wel heel down want alle tekenen begonnen zo goed... Morgen een early test zodat ik zeker weet dat ik het zaterdag gewoon ben en ook gewoon een biertje kan drinken op het feestje waar ik heen ga.
Toch maar weer hoop voor volgende maand houden en proberen dan nog minder er mee bezig te zijn. Moeilijk... Blijkbaar toch niet een supercyclus...
 
 
Frustrerend hè?? Bij alles wat ik voel denk ik jaaa zwanger en dan toch elke maand die teleurstelling. Mijn nod is vandaag, gister wat bruin in mn inlegkruisje, vandaag 2x best veel rood slijm met afvegen, niks in inlegkruisje. Ik heb zoiets als ik dan toch niet zwanger ben laat dan de menstruatie ook maar zo snel mogelijk komen. Weet nu dus ook niet of ik vandaag als eerste dag van de cyclus moet tellen of morgen als er wél bloed te zien is?
 
Dat snap ik bij mezelf ook niet. Of dat bruine ook al telt. Ik reken mijn volgende eisprong gewoon ergens tussen 14 en 18 februari en hoop dat we dan veel kunnen klussen...
Maar wel fijn dat we het kunnen delen smurfjes. Liever waren we gewoon zwanger maar helaas. 
Ik baal gewoon omdat vorige maand ik gewoon ongesteld werd zonder toestanden. En wat ik dan niet snap, als puber leek ik wel nooit kwaaltjes te hebben voor mijn menstruatie, kan me echt niets herinneren. Ik werd gewoon keurig iedere maand volgens een vaste cyclus ongesteld, zon bofkont was ik ook nog. Dan was ik weleens tijdens zon week beroerd maar nooit daarvoor. Waarom dan nu ineens wel zoveel kwaaltjes?
 
Ik heb ergens gelezen dat als je voor 18.00 uur op dezelfde dag helder rood bloed verliest je dit mag tellen als dag 1. Bruin bloed kan een voorbode zijn voor het e.e.a. Super lastig hè. Inmiddels ronde 11 en nu weer in de week van de afwachting.
Ik duim met je mee!
 
Ik ga wat ik net heb meegemaakt zien als mijn eerste mk. Wat ik ook weer heftig vind klinken want het was nog niets.
Had net samen gedoucht met vriendlief. Menstruatie was vandaag heel licht begonnen. Zou me afdrogen en ineens, floep, ik ving het nog net niet  op met mijn washandje. Een flinke klodder rode substantie. En dat gleed eigenlijk wel heel mooi het doucheputje in. Denk wel dat het het restproduct was van een verkeerde innesteling. Want bloedpropjes heb je vaak pas einde van je menstruatie. Ik wel, tenminste. En gezien ik me zo niet lekker voelde begin deze week. Ik weet eigenlijk niet wat ik er bij moet voelen. Dat ik dus wel goed zat met het gokken van mijn eisprong. 
 
 
 
 
Hoi goedenmorgen, 
 
Vaik had vorige week ook zoiets misselijk, zenuwachtig gevoel alsof je naar een mondeling examen moest. Afgelopen dinsdag of woensdag zou mijn nod zijn geweest. Woensdag heel weinig rood bloed dan weer beetje bruin maar tampon deed te veel pijn te droog zeg maar dus maandverbandje, wat ik normaal nooit nodig heb als ik het eerste bloed zie, dan is het gelijk sluiis open. Daarom had ik woensdag test gedaan maar het leek me negatief je zag alleen als je hhhheeeeel goed keek soort van de schaduw waar de 2de lijn moet zitten. Gisteren ook weer hetzelfde niets in maandverband maar als ik binnenin checkte dan heel klein beetje rood met bruin. Verder geen krampen gehad of niets dus dacht nou ja dat breekt nog wel door 
Vanmorgen wezen plassen, niks in maandverband, binnenin gecheckt niets !! Toen een test gedaan heeeeelll lichte 2de streep maar wel zichtbaar ik moest niet met een vergrootglas kijken zeg maar, maar toch niet zo duidelijk als die dikke vette controle streep. Ben ik dan nu zwanger, of toch nog een 3de test doen over 2 dagen ? ? Kan hey zijn  dat het hcg gehalte nog niet zo hoog is ? Mijn nod was afgelopen dinsdag of woensdag want soms heb ik een cyclus van 25 of 26 dagen.. Ik durf niet te hopen nu ?
 
Maar alle dames die dit ook gehad hebben, hoe voelde dit voor jullie?
Ik ben toch wel heel perfectionistisch en voel het toch wel als falen. Of maak ik nu van een mug een olifant?
 
Terug
Bovenaan