Nieuwe uitgerekende oktober hyves aangemaakt

Hallo allemaal,

Ik heb me ook zojuist aangemeld op de hyve.
Maar.... volgens mij heb ik een foutje gemaakt in de agenda en ik ben (nog) niet zo handig met hyves.
Misschien kan een van jullie dit oplossen.......

Groetjes
Marga

Volgens mij is het je al gelukt. Ik heb alleen de verkeerde datum verwijderd.
Gr Tanja

Ik heb me ook aangemeld en ook bij mij ging het bij de agenda niet goed, geen idee hoe ik het veranderen.

Gr Christa

Kijk even tussen de "krabbels". Ik heb het geprobeerd zo goed mogelijk te beschrijven!
Succes

Gr Tanja

Hallo, ik heb mij ook ff aangemeld, ik ben 1 november uitgerekend, maar afgelopen donderdag had ik een groei echo en mijn kindje en had 2 weken voorsprong, dan zou ik al 16 oktober uitgereekend zijn. We zien het wel wanneer de kleine komt

Tot hyves

Hallo

Ik wil me inderdaad ook wel aanmelden maar ik wil niet dat andere komen te weten dat wij 2 jongens krijgen. Dat is ons geheim en ook een beetje dat van jullie.

gr angelique

Hoi Angelique,
Je hoeft toch niet te melden dat je twee jongens gaat krijgen, Heeft niemand wat mee te maken toch. De poll hoef je niet in te vullen en anders vul je gewoon verrassing in !
Gr Tanja

p.s: leuk hoor twee jongens. Ik heb al een dochtertje en krijg nu een zoontje. ben erg benieuwd hoe dat zal zijn !

Hoi Boontje,

Ik zit zelf op 28 oktober, dus grote kans dat ik zelf een november kindje ga krijgen. Als er mee behoefte is voor de november moeders kan ik zo de site naam veranderen in oktober/november hoor !!
Gr Tanja

Terug
Bovenaan