Nieuwe uitrekenlijst en geboortelijst 6-8.

Jammer dat ik er dus van 1 mama niet meer op mag staan.
Ik post af en toe iets, op de "volledige lijst" sta ik er wel op... op de uitgedunde lijst niet meer...

ik ben 1 septmeber uitgerekend van de 2e,
groetjes
Jeannette

36 wk 2 dgn,

Er zullen er ook genoeg zijn die niet meer meelezen of meedoen.Ik bedoel niet dat die niet meer mee mogendoen op de lijst?Nu weet je gewoon honderd procent zeker dat je een recente lijst hebt en de mamas die nog wel meedoen die kunnen dat toch aangeven en weer op de lijst komen?

Sorry als ik mensen voor hun hoofd stoot dit was niet de bhedoeling ik verveel me gewoon zo met dit warme weer dat ik niet weet wat te doen.Nogmaals sorry!

Ik ben nieuw en uitgerekend op 12-09-2007.
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en de eerste is een jongen.
Zoals op de echo te zien was krijgen we een meisje maar ja dat blijft afwachten.
Ik ben 22 jaar.

Kan iemand me erbij zetten want hoe dat werkt moet je niet aan mij vragen.

Ik zal je er op zetten.
Ik heb besloten een nieuw topic te openen en hier komt de uitgebreide lijst in te staan. Als mensen een lijst willen met alleen de mensen die redelijk actief zijn, dan mag die apart aangemaakt worden. Ik ga maar een lijst bijhouden. Ik heb het toen aangeboden om te doen, omdat het anders onoverzichtelijk wordt. En dat zie je nu ook weer gebeuren. Wil niemand voor het hoofd stoten.

Groetjes, Manon

oh, leuk, ik wil ook wel op de lijst.

Mijn naam is Moonpoontje (Simone) ik ben 25 jaar oud, en ik ben uitgerekend op 5 september van een meisje.

Wil je mij erbij zetten?

Groetjes van Simone

hallo,ik sta er ook niet op ben moeder geertje en ben 34 jaar en we krijgen een meisje           ben 21 september uitgerekend.

Terug
Bovenaan