Nieuwe verpakking Nutrilon €2.00 duurder!!

Ik heb gisteren, omdat het me wel handig leek, tussen alle Nutrilon 1 doosjes de nieuwe verpakking van dit merk gevist. Schetst mijn verbazing......kosten : € 9,75 terwijl ik normaal €7,69 betaal. De inhoud is hetzelfde, totaal 900 gram. Nu blijkt dat Nutrilon vanaf nu alleen deze nieuwe verpakking in de schapen gaat zetten. Dus moeders, daar waar je nog oude verpakking kunt inslaan......wees er snel bij!!!

Ps: Dan te bedenken dat ik soms naar een ander dorp ga  om de luiers enkele euro's goedkoper te halen.
 
Belachelijk he! Hetzelfde geldt voor potjes... Ik was bij de C1000, zag de nieuwe potjes staan en dacht even een paar smaken uit te proberen, bij de kassa bleken ze voortaan 99 cent te kosten!! bijna 30 cent duurder, absurd! Ik ga in ieder geval nu nog meer vers maken, al is het alleen maar uit protest.... TJa, met de melk wordt dat natuurlijk wat moeilijker...

franka, mama van sjoerd (8 mnd)
 
Bij de C1000 in Ter Apel kost een nieuw pak Nutrilon 2 en 3 maar liefst 12 euro !!!!! Ik heb dus nog maar even in het schap gezocht naar een oude verpakking. Dat wordt dus naar de drogisten en andere supermarkten om Nutrilon oude verpakking te hamsteren.

Dus wat doet iedereen die binnenkort een baby verwacht en flesvoeding gaat geven? Juist, die gaat aan de Friso. En terecht, want de prijzen van Nutrilon zijn niet normaal. Maar ja, Friso zal binnen een jaar ook wel een nieuwe verpakking krijgen en de prijzen gaan verhogen.

Het zelfde geld eigenlijk voor Pampers. Er zitten minder luiers in een verpakking, maar de prijs is het zelfde gebleven of zelfs duurder geworden. Zo wordt alles duurder. En we gaan er qua koopkracht op vooruit volgend jaar??? Dat wordt zo dus niet hè!

Groetjes,

een boze Nutrilon-gebruikster
 
hoi,
inderdaad belachelijk!!
ik ga gewoon over op gewone melk, mijn zoontje is over 2 weken 1 jaar.
ik heb overigens een mailtje gestuurd naar nutricia hierover waarin ik dus zei dat het leuk was dat ze een nieuwe verpakking hebben, en ook een handige zo te zien. jammer alleen dat de prijs omhoog is gegaan en dat ik nu dus over ga op gewone melk daar het leven al duur genoeg is. en dat vele moeders met mij dit ws zullen doen.
als we nou allemaal eens een protestmailtje daar heen sturen??
als antwoord kreeg ik dat door de innovaties en het gebruik van een of ander vezel in de nieuwe producten de prijs   omhoog is gegaan. hoe hoog is afhankelijk van de winkelier.
ik weet genoeg, lang leve de verse melk!!!
groetjes helma
 
hallo,

Las hier dat de nutrilon zo duur is geworden. Ik heb bij mijn zoontje altijd similac gebruikt. Is de goedkoopste flesvoeding die er is. Te koop bij de kruidvat in een blik van 900 gram. Was er altijd erg tevreden over. Mijn zoontje heeft vanaf 6 mnd flesvoeding gekregen en was meer te spreken over de similac dan over de nutrilon. Ze hebben minder last van verstopping.
Misschien het proberen waard.
 
Zo. Wij zijn net even naar de winkel gefietst en ik heb een flink aantal potjes en pakken ingeslagen. Bij ons staan gelukkig nog veel oude pakken. Ik had uitgerekend dat ik nog 5 pakken nodig heb tot 10 maanden, dus die heb ik meegenomen.
Nu vanavond met de wekelijkse boodschappen ook maar wat pakken nummer 3 meenemen!

Dank je voor de tip!

Groetjes,
Maike
 
Echt belachelijk! Helma, ook ik heb een mail gestuurd naar Nutrilon...kan nooit kwaad!
Dat wordt morgen dus flink inslaan, aangzien Sem nog wel veel Nutrion nodig heeft en hij niet tegen Similac kan....
Bedankt voor de tip!
HAMSTEREN!
Saskia (een maart-mama)
 
hallo.....ik heb dus gen mail nog gestuurd....maar heb al wel de afgelopen twee weken tel.contact gehad met nutricia....Ik heb dus een dochter die totaal geen stukjes blieft en dus nu ze net een jaar is nog steeds potjes moet eten van 6 maanden....zelf krijg je het niet zo vloeibaar...ze heeft hier trouwens logopedie voor....maar goed,nutyricia....ik heb stad en land af moeten lopen om nog potjes voor mijn meisje te krijgen..wat niet helemaal is gelukt...ze eet erg vaak hetzelfde nu...ik had nutricia gebeld voor een verklaring hiervoor...jaja de nieuwe verpakking...en het ergste wat ik te horen kreeg was nog...een kindje van 6 maanden heeft nog niet persee bijvoeding nodig in de vorm van groente dus het is niet erg dit af en toe over te slaan....BEPAALT NUTRICIA DIT???...ik heb ze dus es verteld dat er buiten dat ook kinderen zijn(zoals miijn dochter bijv.)   die door omstandigheden deze potjes nodig hebben en dat buiten dat natuurlijk hun niet bepalen wanneer een kind dit nodig heeft!!!....we hebben het uiteindelijk redelijk gered...maar wat schetst mijn verbazing....ik kon ineens geen voeding meer krijgen(nutrilon ar)...ja werd gezegd je kan dit bij de apotheek evt. bestellen....kosten voor een pak 19.99!!!!!!!!!!!..een keer zo duur dus...vandaag zag ik de nieuwe verpakking liggen...dus eindelijk weer normaal dacht ik nog.....tot ik de prijs zag....13,99 i.p.v 10,83!!!!!!!...60 cent had ik begrepen..maar 3,16??????
 
Terug
Bovenaan