Nieuwe verpakking Nutrilon €2.00 duurder!!

Hoi meiden,

Ik heb Nutricia ook maar ff n mailtje gestuurd. Om eerlijk te zijn vind ik t nogal schofterig dat ze zoveel willen verdienen aan ons over de ruggetjes van onze kindjes! Hieronder mijn mailtje en misschien wel handig dat meerdere moeders meedoen met de "anti nutricia prijsverhoging mail spam"

Geachte medewerkers van Nutricia,
Ik lees op een forum allemaal verhalen over hoe duur de Nutrilon en de olvarit zijn geworden. De prijzen zijn (in mijn, en ik weet wel zeker niet alleen in mijn, ogen) asociaal verhoogt. De potjes olvarit zijn al n dikke 25 cent duurder en de pakken nutrilon zelfs n paar euro. Wij stappen dus over op een ander merk, voor de potjes en de melk. Wij zullen niet de enigen zijn die de overstap maken naar een ander merk. Het leven is al duur genoeg! Wij zijn dus Nutricia-klant af, helaas.
Met vriendelijke groeten,
R. Trautmann-Slokker

Hoop dat Nutricia zich dr uberhaupt iets van aantrekt en logisch na gaat denken over hun belachelijke prijsverhoging. Groetjes en mailen he!

Hallo allemaal,
Ik heb ook maar even een mailtje met klacht over de prijzen naar nutricia gestuurd.
Echt belachelijk   dat ze de prijzen zo omhoog schroeven! Ik vind het een goed idee om iedereen een mailtje te laten sturen. En dan maar hopen dat ze er zich iets van aantrekken.
Groetjes hannie  

Hoi allemaal,

Ik kocht gister bij de drogist bij ons in het dorp een oude verpakking, en moest 10 euro betalen! Ze hebben gewoon dezelfde prijs als de nieuwe verpakkingen! Belachelijk, maar ja Danique zal toch nog een tijdje opvolgmelk moeten drinken...nutrilon want van Friso en Similac krijgt ze eczeem....
Dat die potjes ook duurder zijn heb ik nog niet op gelet, Danique vond de nieuwe smaken wel lekker.Ga ook maar eens mailen naar Nutrilon, dat het nou 25 cent omhoog gaat zon pak ok maar meer als 2 euro vind ik erg veel!

Maaike mama van Danique 7,5 maanden

Hoi dames,

Ik heb net de Nutrilon Kindervoeding Service gebeld.
Heb in het keuzemenu maar meteen de afdeling klachten gekozen.

Zij konden mij daar vertellen dat, omdat er een nieuwe verpakking is en er prebiotische vezels zijn toegevoegd, het product duurder is geworden. Deze Nutrilon wordt sinds vorige week verspreid. De mevrouw ontkende dat het € 12 zou kosten, maar na doorvragen zei ze dat de adviesprijs €11,19 is. (Dat scheelt natuurlijk een hele hoop...) Ze wist niet wat de winkeliers er voor prijzen aan gaan hangen, maar de C1000 zou het voor € 9,75 verkopen. Die prijs van €12 was verkeerd gescand bij C1000.

Volgens mij stop ik maar met het afbouwen van bv en ga ik weer 'opbouwen'!

Groetjes,

Gea

Hallo allemaal,
Het verbaasde mij inderdaad ook ten zeerste, dat het allemaal zo duur werd.
Je werkt inderdaad toch in de hand, dat de potjes alleen nog als "nood"gebruikt worden?
Ik ga wel extra eten maken en dan de rest invriezen, vind het echt te belachelijk voor woorden. Ik ga eens een mailtje sturen naar een consumentenprogramma, Kassa geloof ik. Ik hoop dat meer mensen me volgen.

Hallo,

Wellicht een idee om ook Kassa en de Consumentenbond nog even te stalken met een mailtje/telefoontje?
Heb Nutricia al voorgedragen bij Kassa voor de koude douche en ga nu nog even contact opnemen met de consumentenbond.

Barbara & Kasper(13wkn)

Blij zoveel reacties te zien op mijn berichtje van afgelopen weekend. Ik heb zelf inmiddels Nutrilon 1 voor m'n zoontje ingeslagen tot 6 maanden oud, en daarna stap ik fijn over op Friso 2. Velen met mij denk ik. Ik zag een aantal reacties van moeders die Nutrilon een mail hebben gestuurd en zelfs hebben gebeld, en ook de consumentenbond en kassa  . Helemaal goed, ga ik ook allemaal doen.   .   Verder las ik dat  Nutrilon telefonisch heeft medegedeeld dat de reden de nieuwe verpakking en de pre-biotische vezels de reden van de verhoging zijn. Onzin, die vezels, oftewel een andere manier van verwerken, dat was allang bij de oude verpakking ook zo.

Ik heb inmiddels bij onze supermarkt begrepen ( hetgeen ik hier ook al las) dat Olavrit ook een gedaante verwisseling ondergaat die de consument mag gaan betalen. Nou er is vast wel een ander (B) merk wat net zo goed en lekker is.

Terug
Bovenaan