nieuwe vraag over positieve ovulatietest

A

Anoniem

Guest
hallo meiden ik heb effe een vraag over ovulatietesten ik had precies 2 weken geleden een positieve ovulatietest op maandag avond ik ben dan ook vandaag ongi geworden heb ik dan mij eisprong ook op maandag of komt mij eitje er dan pas aan springt hij dan pas de volgende dag begrijpen jully mij een beetje want wij hebben wel geklust op za zo ma en dinsdag maar ben dus bang dat we elke keer te vroeg stoppen met klussen heeft iemand hier ervaring mee
en kan ik beter pas gaan sexen als de ovulatietest ook echt positief is?
groetjes

hey hey

wat ik altijd begreep als je een pos ovulatietest in handen hebt,vind je eisprong binnen 36 uur plaats.
ik teste meestal nog 2 dgn door en dan kon ik precies zien wanneer mijn sprong was geweest.

su6!

liefs liss(16 wkn 4 dgn)

Hoi,

Je moet van je eerste positieve test uit gaan. Vanaf die avond moet je gaan klussen. Ik heb zelf ook mijn temp bijgehouden en kon zien dat ik 2 dagen na de positieve test mn ei had.
Inderdaad binnen 36 uur moet je eitje dan springen. Dus dit houd in dat je 3 tot 4 dagen moet klussen.
Ik heb wel eens vaker op het goede moment geklust dmv deze testen, toen was ik ook neit zwanger. Maar er is maar 20 % kans dat je zwanger raakt. Dat is dus heel weinig.
De 2e keer met een positieve test (afgelopen maand) ben ik wel zwanger geraakt.

Vrijdag positieve test en toen hebben we tot en met zondag gevreeen.

Hey hallo,

Even een vraagje. Ik gebruik nog geen ovulatietesten, maar ben het wel van plan. Welk merk en welk type gebruiken jullie?

X hopje

Gewoon een goedkoop merk nemen. Anders betaal je je helemaal scheel.
Ik heb ze o.a. gehad van de sensitest.
Somminge mensen hebben problemen met de streepjes. Bij mij waren altijd 2 streepjes zichtbaar, maar als de 2de streep net zo donker was als de controle streep was ie positief, meestal zo`n 2 dagen.

Hallo Ris,

Had jij de dipstick (dus de allergoedkoopste van Sensitest) of de midstream, dus die ietsje duurder is en die op een zwangerschapstest lijkt?

Bedankt voor je snelle reactie trouwens!

X hopje

hey ris en liss
kan ik dan beter als mij ongi voorbij is beter nog niet sexen dus bedoel zaadjes lekker opsparen tot dat de ovulatietest positief is en dan sexen want heb het idee dat wij voor onze vruchtbaren periode veel te veel sexen en dat dan tegen die tyd da ik me ei heb dat het sperma dan een stuk minder is
ja ik blijf nieuwe dingen bedenken groetjes

hey ris en liss
kan ik dan beter als mij ongi voorbij is beter nog niet sexen dus bedoel zaadjes lekker opsparen tot dat de ovulatietest positief is en dan sexen want heb het idee dat wij voor onze vruchtbaren periode veel te veel sexen en dat dan tegen die tyd da ik me ei heb dat het sperma dan een stuk minder is
ja ik blijf nieuwe dingen bedenken groetjes

Terug
Bovenaan