nieuwe vraag over positieve ovulatietest

Ik had gewoon van die kleine stick, niet die op een zwangerschap test lijken, dus k denk dat het die goedkoopste zijn.
Wat ik overingens nog wilde melden (schoot me later te binnen) neem niet de ovaluatietesten van het kruidvat!!!! Die zijn echt heel slecht, die geven (bij mij) alleen maar een duidelijke positief aan, ook op momenten dat het helemaal niet kan. En die andere gaven de juiste negatief aan.

Volgens mij is het niet goed om het zaad te veel op te sparen, het moet ook regelmatig geloost worden.

hey liefding,

Ik gebruikte de ovutesten van sensitest(midstream) en ze werkte bij mij prima!
daardoor ben ik ook mijn eisprong gaan voelen

Ik weet niet hoe vaak je klust,maar wat bij mij hielp (wat mij erg moeite koste) en proberen er iets minder mee bezig te zijn,want telkens bijna op comando klussen is op den duur ook niet leuk meer.....

het was bij ons zelf zo dat in de week dat mijn eisprong moest plastsvinden,mijn mannetje ziek was dus we hadden maar 1x geklust die week(3 dgn voor mijn eisprong zelfs om precies te zijn) dus had mijn hoop die maand laten varen.
toen bleek het toch gelukt te zijn.

dus mijn tip is: sex gewoon wanneer je zin hebt! en het hoeft echt niet elke dag!
nogmaals heel veel su6!

liss

Terug
Bovenaan