nieuwe wachtbanklijst...

Sorry, plakken knippen lukt niet echt zo als je ziet. Ik probeer het later nog eens.

Maar hier alvast de details

Naam Belle, 30 jaar

Sinds 2 jaar bezig voor het eerste kindje. Medische onderzoeken gehad, er zijn geen  oorzaken gevonden waardoor het niet zou lukken.

hallo ik ben denise 31 jaar. Twee jaar bezig met zwanger worden. Half maart een bbz gehad daardoor nu nog maar een eileider.

hallo bloempje,

Ik heb geprobeerd door middel van knippen en plakken, om mijn gegeven toe te voegen, maar helaas zonder gewenst resulaat.

Bij deze dus mijn gegevens:
*32 jaar
* sinds janauri 2004 bezig met zwanger worden van eerste kindje en sinds juni 2004 in de mmm in het Azm
* bezig met iui. Heb 5 behandelingen gehad, zonder gewenst resulaat. Hebben er nog twee tegoed, maar slaan deze maand over i.v.m. vakantie.
*medisch: zuugraad baarmoedermond niet goed en maar 1 doorgankelijke eileider (andere is in februari door operatie buitenwerking gezet d.m.v. een "klemmetje". Deze was waarschijnlijk ooit afgekneld geweest en daardoor niet meer toegankelijk) Zaad is gelukkig in orde.

Groetjes Indy

Ps Bloemetje het ziet er echt super uit deze lijst. Complimenten!!!

Hoi Bloempje,

Leuk dat er nog steeds mensen bij komen. Nou ja, leuk: eigenlijk had ik liever gezien dat er mensen afgingen i.v.m. zwangerschap, maar helaas.
Even een update:
Eerste IUI mislukt. Zit nu in de (verplichte) wachtmaand en hoop straks verder te gaan met IUI 2.

liefs, Kippie.

Ik heb ook nog wat aanvullende info , 31 maart eileideroperatie / eileiderverwijdering . Vandaag starten met ivf en uitgangsecho .

wat een goed idee zeg dit overzicht.knippen en plakken lukt bij mij ook inet dus ook ik doe het zo.
Gea 32 jaar na 2.5 jaar bezig nu vlg.week beginnen met kid.reden hiervan is dat mijn man onvruchtbaar is.Nod was 8 mei.

Terug
Bovenaan