nieuweling

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben wanda, 25 jaar en getrouwd. Afgelopen week waren we een half jaar getrouwd. Als verassing kreeg ik deze dag van mijn man groen licht om met de pil te stoppen.

Ik weet nu weer waarom ik toendertijd met de pil ben begonnen. Heb gelijk meer last van  mijn menstruatie, maar dat moet ik maar voor lief nemen. Als ik er aan denk wat ik er misschien voor terug krijg, is dat het dubbel en dwars waard.

We hebben afgesproken om het aan zo min mogelijk mensen te vertellen dat ik gestopt ben, maar dat is erg moeilijk. Als het aan mij had gelegen was ik al eerder gestopt, maar mijn man was er nog niet aan toe. Ben dan ook erg blij dat hij dat nu wel is.

ik ben nu dus net bezig met de eerste ronde. En wat is het moeilijk om er niet de hele tijd aan te denken.

Iedereen veel succes, en tot lezens.

groetjes

Hoi Wanda!
Welkom op dit forum!!
Ik ben Kiki (pseudoniem hoor), 30 jaar en zit nu in ronde 4 of 5 (weet niet wat ik nu heb qua ongi...)voor de 1e.
Stel gerust alle vragen die je hebt hier.

Veel plezier enneh succes!

XXX
Kiki

hoi wanda , welkom op deze forum, je kan hier van alles kwijt, als je je niet happy voelt gooit het in de groep, vragen altijd stellen niemand is hier dom, dus , ik ben zel in ronde 4 bezig voor ons eerste kindje ben 24 jaar woon samen met mijn vriend, ikw ens je verder heel veel s6

greetz suzette

heel veel succes en zoals gezegd: hier kun je al jouw vragen lekker dumpen zonder je omgeving te hoeven laten weten dat jullie er voor gaan.

Ik ben 32 mama van een kind van 3,5 en bezig voor 2e. Heb voor mijn 1e 3 miskramen gehad en vorig jaar bevallen met 17 weken.
Nu in ronde 4 na die miskraam en zondag een vaag blauw lijntje gehad.....maar helaas ervaring met missed abortions, dus nog even extra testen deze week.

Hoop vooral dat jij lekker snel onbezorgd zwanger kunt zijn!

succes.

gr mama van MD

Welkom op dit forum, de leukste meiden van nederland ahahahahahaha.....

Wens jullie heel veel succes met het mogen krijgen van een wondertje.

Ik ben Randy 25 jaar en kom uit Drenthe.
Wij hebben vorig jaar een dochtertje gekregen bij een zwangerschap van 21 weken en 5 dagen, Ninthe* heeft maar een uurtje geleefd.
Ik was nu zwanger in ronde 2, maar heb van het weekend een hele vroege miskraam gehad.
Nu heb ik nog bloedingen, maar daarna gaan wij erweer vol tegenaan!!!

Liefs Randy en een vlinderkusje met geluksterretjes van Ninthe*

Hoi Wanda, welkom op het forum, ik weet precies hoe je je voelt!

Ik ben Mylène, net 37 en in ronde 7 voor 1e kindje. Mijn vriend is 9 jaar jonger en hierdoor was hij er ook lang niet aan toe. Maar zo'n jaartje geleden ging hij 'overstag'. Ik heb neit veel gepushed hoor, moest echt een beslissing van hemzelf zijn. Nadat we een groot huis hadden gekocht zijn we begin oktober met de pil gestopt en ik was er bijna continue mee bezig. Het hielp zeker niet mee toen mijn beste vriendin in november zwanger werd (na 'slechts' 3 maanden stoppen en ook 37 jaar oud). Ik had er in het begin heel veel meoite mee, was erg jaloers ook al gunde ik het haar van harte). Des te meer wilde ik ook snel zwanger raken. Maar dat zit er dus niet in, zou nu al lekker zijn als ik zwanger ben voordat haar baby er is (augustus).

Mijn cyclus was steeds een dag te vroeg dus ideaal, nooit een keer gedacht dat ik misschien zwanger zou zijn of dingen voelen die ik me inbeelde. Tot vorige maand, super veel zwangerschapsverschijnselen en een week te laat ongi geworden. De kwaaltjes had ik al voor mijn ongi dag dus was er niet mee bezig. Duurde een paar dagen, daarna wer weg en daarna ongi gewordne. Waarschijnlijk een vroege miskraam.

Toen ik ging testen (negatief) kreeg mijn vriend het wel even benauwd, kwam nu toch eng dichtbij..

Maar door vorige maand weet ik wel dat ik zwanger kan worden, en nu ben iker veel minder mee bezig, ik weet toch dat het kindje komt waaneer het zijn of haar tijd is. Bij ons is het nog niet de goede tijd, dus moet ik nog even geduld hebben.

Ik vertel dit om een beeld te geven van hoe het bij mij is gegaan. Natuurlijk ben ik er geregeld mee bzig en weten en hoop mensen dit al wel omdat velen ernaat vargen en ik niet kan liiegen..

Dus, bij dze veel succes en hou ons op de hoogte.. Je leest hier veel verschillende verhalen, de een is meteen bingo zwanger, de ander doet er meer dna een jaar over.

Tot, toi, toi
Knuffel Mylène (babypoppenmaakster)

Hoi Wanda,

Welkom op de site. En zoals de andere dames al zeiden, stel gerust je vragen. Wat de een niet weet, kan de ander weten. Ik zelf zit in ronde 5.

Succes ermee!!!

Groetjes,

Sara

Hoi Wanda

welkom op het forum. Ik ben sietske   25 jaar,en ik heb een kindje van 1 jaar. We zijn nu in ronde 2 voor een nieuw wondertje. Heel veel succes met klussen, en klets gezellig mee.

groetjes sietske

Terug
Bovenaan