Hoi Wanda en andere meiden,
Mijn naam is Liesbeth, 30 jaar en ben ook nieuw hier. Tenminste... weer nieuw.
Ben namelijk al mama van Sanne (10 maart werd ze 2 jaar) en tijdens haar zwangerschap was ik hier ook al vaak te vinden.
Je zou denken... ik heb het al eens meegemaakt, dus weet meteen zeker of ik weer zwanger ben....
Nou niet hoor... de twijfels en onzekerheden zijn net zo groot als bij de vorige keer.
Zucht... daarom is zo'n forum zo leuk! Niemand vind het gek als je alweeeeeeeeeer voor de zoveelste keer diezelfde vraag stelt.. hihi.
Maar goed, ben dus al mama en sinds begin april weer begonnen voor de tweede.
We hebben rond de paasdagen goed 'geklust' want rond 9 of 10 april zou mijn eisprong vallen. Mij NOD is dinsdag 24 april.
Nu heb ik dus sinds een paar dagen wat gevoelige borsten, dat wil zeggen, het ene moment wel, het andere moment weer helemaal niet. Verder lijkt het wel of mijn baarmoeder af en toe wat samentrekt.. een soort hele lichte menstruatiepijntjes, maar dan anders. En volgens mij is mijn temp ook nog steeds wat hoger dan normaal, maar meet deze eigenlijk niet iedere dag, dus weet dat niet zeker.
Vergeetachtig... dwaal snel af van een onderwerp (maar ja, dat kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat ik er zo mee bezig ben...hihi) En oh ja.. ik droom heel erg veel, en onthoud ook nog gedeeltes. Dat had ik bij Sanne ook en normaal kan ik dromen nooit onthouden.
Ik zou het natuurlijk helemaal geweldig vinden als het zo is....! Dat had ik dan echt noooooooooooit verwacht...dat het bij de eerste de beste keer al raak is.
Durf er dan ook niet echt op te hopen... maar ja, toch heb ik dat blije, onbestemde gevoel dat het raak is. En daar kom ik niet vanaf.
Zei al tegen mijn man: als het raak is, vind ik ons echt goed!! hahaha...!
Wil het zo graag zeker weten, maar ja... een test doen nu al, lijkt me niet zo slim. Voor hetzelfde geld zit er nog niet genoeg HCG in mijn urine...
Zucht... toch nog maar even het weekend afwachten en verder blijven dromen en proberen er niet te veel aan te denken.
Ik wens jullie allemaal veel succes en hoop dat we snel met z'n allen kunnen verhuizen naar het 'zwanger zijn' forum!
Dikke kus,
Liesbeth
PS.... ben niet altijd zo lang stof hoor....