nieuwling, een kleine intro

dat dacht ik ook al. Ga ook echt geen jaar wachten. Had voor mezelf bedacht dat ik nog 1 week afwacht en dan ga ik naar de huisarts.
Eerder vond ik er niks aan om ongesteld te worden en nu wacht er ik met smart op. haha.
Wat vind jouw man/vriend ervan dat het nog niet op gang wil komen?

haha ja dat heb ik ook. Ik wil nu heel graag ongesteld worden :)
Maar mijn vriend vind het niet zo erg. Natuurlijk hopen we dat ik snel zwanger wordt, maar goed dat weet je niet. Ik heb zo iets van, ben jong (23 jaar) en ik ben gezond. Ik denk dat hij er minder moeite mee heeft dan ik. En jou partner?

Mijn man weet niet helemaal wat hij ervan moet vinden. Van hem mag ik nu ook wel een keer ongesteld worden. Maar hij is er minder mee bezig dan ik. Misschien ook wel logisch. Maar we wachten gewoon af. Wie weet morgen?

Hoi Meiden,

Ik ben zelf op 30 augustus gestopt met de pil.
Nu ben ik voor het eerst echt ongesteld geworden op 10-10-09.
Het duurt even idd voordat je weet wat je cyclus is.
Maar vind het wel beter als je ongesteld bent geweest dan kan je je cyclus bepalen.

Heb net als Kaatje en Jolien de Cyproteronacetaat/ethinylestradiol pil gehad voorheen was dat de diane pil.
Had hem voor acne en nu ben ik gestopt en krijg ik weer een beetje last van puistjes.
Jullie ook toevallig?

Leuk dat er meerdere zijn die eind aug gestopt zijn.
Spannend allemaal.

Groetjes Remester

He jolien en remester,

hier nog steeds niks aan de hand. Misschien moet ik er wat minder mee bezig zijn want stress is ook niet echt bevorderlijk.
Ik heb wel een beetje last van puistjes maar niet meer zo erg als dat het was voordat ik aan de pil begon. Hopelijk komt dat ook niet meer terug, maar goed dat is nog even afwachten.
@ remester, leuk dat je ook gezellig mee kletst :)

groetjes

Hey Kaatje en remester.

Is inderdaad leuk dat we allemaal ongeveer tegelijk zijn gestopt met de pil.
Ik krijg ook weer meer last van puistjes. En ik dacht vandaag dat ik eindelijk ongesteld zou worden. Maar het wil nog niet doorzetten. Ben er denk ik ook teveel mee bezig. We wachten gewoon weer af.

Groetjes Jolien

Hoi Kaatje en Jolien,

Dat klopt, je bent er meer mee bezig als je net bent gestopt.
Je wilt gewoon weten wanneer je ongesteld wordt.

Sterkte meiden

Terug
Bovenaan