nieuws over het bedje en de box.

hoi,

ja volgens mij kun je ook bij de gemeente terecht. Mijn schoonmoeder zit bij de thuiszorg en moet ook nog wel eens wat regelen.

Ik vind het ook weer typisch iets voor de verzekeraars dat ze hun handen er vanaf trekken. Lekker makkelijk hè, zo van zoek het maar uit.

Succes ermee,
groetjes Veronique

Heb zitten broeden en broeden... de oude regeling was de WGBO!!!! Hehe... ben trots op mezelf. Probeer het iig even. Nee heb je...

Euh, Ilona, wil niet zeuren maar ik ken maar 1 WGBO en die staat voor Wet op de Geneeskundige Behandelingsovereenkomst... Waarin rechten en plichten van artsen/zorgverleners en patienten zijn vastgelegd... Heeft dus niets met voorzieningen te maken. Ben helaas wel vergeten hoe de andere wet heette, sorry!

whahahaha jij hebt helemaal gelijk  Nou moet ik weer verder piekeren. Laten we het er maar op houden dat ik mijn dag gisteren niet had

Hoi ik breek ff in bij jullie...
Mijn neefje van 2 is zwaar gehandicapt en zij zijn idd bezig met aanpassingen te regelen via de gemeente, komt er een vrouw thuis bij je kijken wat er allemaal nodig is! Maar daar gaat het dus om het kindje en niet om de mama... Bij de gemeentes zijn ze trouwens wel aan het reorganiseren wat dat betreft dusss, misschien toch ff de gemeente bellen! Ze zijn trouwens niet zo gul met de vergoedingen... Bij mijn neefje zeiden ze dat ze maar moesten gaan verhuizen....
groetjes, Susan (najaar 2006)

Terug
Bovenaan